اخبار خودرو

انجمن واردکنندگان خودرو هیات مدیره دوران جدید خود را انتخاب کرد

بعد از چند روز کشمکش بین فعالان حوزه واردات خودرو و با ۴۸ساعت تاخیر انتخابات انجمن واردکنندگان خودرو برگزار شد تا دوران جدید فعالیت انجمن واردکنندگان خودرو شروع شود و عضوگیری رسمی اعضای جدید انجمن پس از استقرار هیات‌مدیره آغاز شود.

در پایان گردهمایی اولیه واردکنندگان خودرو، هادی ملکان و سعید پهلوان از گروه ماموت، مهدی حاجی باقری و علی افتخاری از گروه فرزانگان (پرشیا خودرو)، مصطفی خدری از شرکت کوشا خودرو به عضویت هیات‌مدیره انجمن درآمدند. به این ترتیب از پنج عضو هیات‌مدیره گروه ماموت و گروه فرزانگان هر کدام دو کرسی هیات‌مدیره را در اختیار گرفتند.

پس از برگزاری اولین جلسه هیات‌مدیره منتخب نیز هادی ملکان عنوان ریاست هیات‌مدیره و مهدی حاجی باقری نائب رییس هیات‌مدیره را عهده‌دار شدند و مصطفی خدری به عنوان خزانه‌دار و امیرحسین وزیری به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند. با توجه به حواشی پیش آمده در نحوه برگزاری انتخابات و نتایج حاصل شده و عدم دعوت از شرکت‌ها برای حضور در صحنه انتخابات ، فعالان صنف منتظر اعلام بیانیه رسمی هیات‌مدیره جدید برای نحوه ادامه راه انجمن هستند.

تاکنون شرکت‌های بزرگ واردکننده خودرو به عضویت انجمن در نیامده‌اند و قطعا لازم است هیات‌مدیره جدید برنامه‌های حضور شرکت‌های بزرگ و با سابقه برای مشارکت در انجمن را اعلام کند. تجربه تلخ انجمن‌های بزرگ حوزه خودرو از جمله تعدد انجمن‌های حوزه قطعه‌سازی خودرو تجربه دردناکی برای صنعت خودرو است و منطقی است هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان خودرو اجازه تکرار تجربیات صنفی در این حوزه را ندهد. بدون شک ترکیب اعضای انجمن و نیز اعضای هیات‌مدیره جایگاه این صنف در نهادهای دولتی و مجلس و سایر سازمان‌ها و نهادهای دست‌اندرکار واردات را مشخص خواهد کرد.

منبع خبر: عصر خودرو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا