اخبار خودروگروه های خودروسازی

بهمن‌موتور از محصولات جدید خود با برند BM CARS رونمایی کرده است

BM CARS به‌عنوان یک شرکت واردکننده خودرو درصدد است تا با واردات خودروهایی از برترین برندهای ممکن، ضمن ایجاد تنوع خودرویی در کشور، بتواند پاسخگوی سلیقه مخاطبینی با استانداردهای ویژه باشد. ازآنجاکه صنعت خودروی دنیا رویکرد جدی به سمت خودروهای الکتریکی دارد، BM CARS نیز پیش‌گام در واردات خودروهای EV و پلاگین هیبرید به اختصار (PHEV) می‌باشد.

در حال حاضر در نمایشگاه تازه تأسیس BM CARS خودروهای BESTUNE T۷۷ و (H۵) HONGQI به‌عنوان نخستین محصولات وارداتی این شرکت اعلام‌شده است.

HONGQI H5 (هونگچی H5)؛ لوکس، مدرن و چشم نواز

سدان HONGQI H۵ یک سدان مجهز به پیشرانه‌ای ۲ لیتری TGDI باقدرت ۲۲۲ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته AT از برند آیسین ژاپن است که گشتاوری معادل ۳۴۰ نیوتن‌متر را به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. این گیربکس با داشتن نرم‌افزار SKY DRIVE سرعت تعویض دنده قابل‌توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

طراحی این خودرو خاص و چشم‌نواز است. خطوط بدنه هنرمندانه به راین خودرو نشسته‌اند و این محصول را تبدیل به خودرویی لوکس و تشریفاتی کرده است. سدان تشریفاتی H۵ با طولی قریب به ۵ متر ابعادش از کلاس D هم بزرگ‌تر است و بافاصله محور نزدیک به ۳ متر، فضای بسیار مطلوبی را برای سرنشینان خود فراهم آورده است. طراحی این سدان تأثیر قابل‌توجه حضور آقای جایلز تیلور مدیر طراحی سابق رولزرویس را به نمایش گذاشته و جذابیت بصری زیادی برای مخاطبین خود به همراه دارد.

ازنظر سیستم‌های کمک‌راننده، HONGQI H۵ یک خودروی مدرن شناخته می‌شود. HONGQI H۵ ترمز اضطراری خودکار، سیستم رادار نقطه کور، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم‌های هشداردهنده برخورد از جلو و عقب و سیستم هشدار عدم برخورد با مانع هنگام باز کردن درب خودرو و… بهره می‌برد.
سیستم تهویه مطبوع دوگانه از دیگر ویژگی‌های جذاب این خودرو است که در کنار صفحه نمایشگر لمسی ۱۲.۶ اینچی و نور محیطی داخل کابین هونگچی را از رقبای خود متمایز کرده است.

BESTUNE T77(بستیون T77)؛ مقتدری دوست‌داشتنی

خودروی T۷۷ مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ که تحت لیسانس فولکس‌واگن آلمان ساخته می‌شود قدرتی معادل ۱۶۶ اسب بخار را به‌واسطه گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.
ازنظر ایمنی این خودروها از به‌روزترین فناوری‌های ترمز اعم از ABS,EBA,EBD و سیستم‌های کنترلی در سراشیبی یا سربالایی و کشش خودرو و… در کنار کیسه هوای جلو برای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای به همراه فناوری‌های نسل جدید مثل تشخیص خستگی راننده، حرکت بین خطوط و خطر برخورد با مانع در جلو و… تجربه امنی را برای راننده و سرنشین‌ها فراهم کرده است.

مشارکت فولکس‌واگن در ساخت خودروی T۷۷ به‌راحتی تأثیر خود را بر طراحی این خودرو نمایان می‌کند. طراحی ویژه جلوپنجره زاویه‌دار آن چهره‌ای خشن و جذاب به آن بخشیده که در کنار خطوط تیز و شکسته طراحی نمای جلویی و عقبی آن را متمایز ساخته است. BESTUNE T۷۷ با طراحی هارمونیک آن، چشم‌نواز و جذاب است که جایگاه خوبی در بازار ایران خواهد داشت.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا