پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

هر آنچه که باید درباره قیمت باطری دولتی بدانید!

بهترین راه برای خرید باطری دولتی چیست؟ مناسب‌ترین قیمت باطری دولتی چند است؟ از کجا باطری دولتی بخریم؟ چگونه باتری دولتی بخریم؟ این پرسش‌ها همواره جزو پرسش‌های پرتکراری است که دغدغه‌ی مشتریان می‌باشد.

قابل توجه است که برای خرید باطری دولتی باید به عوامل متعددی توجه نمود. این باتری ها هم برای خودروهای خارجی و کاربردی است و هم برای خودروهای داخلی. قیمت باطری دولتی برای هر کدام از این ۲ گروه خودرو بر اساس نوع نیاز خودرو تعیین می‌گردد.

ممکن است که به دلیل پایین‌تر بودن قیمت باطری دولتی این مساله در ذهن افراد به وجود آید که شاید قیمت پایین این محصولات به دلیل کیفیت پایین آن‌ باشد. البته که این مساله صحیح نیست و این قیمت‌ها به دلیل دولتی بودن نرخ تعیین‌شده برای باطری دولتی است.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های اینترنتی مانند فروشگاه ایرانی کار انواع باتری را بررسی کرده و بین گزینه‌های موجود در فروشگاه، با بهترین قیمت‌، باتری مورد نظر خود را خریداری کنید. این باتری‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر چندین سال در سیستم فنی خودرو شما سالم خواهد ماند.

قیمت باطری دولتی

باتری ها نیز همانند سایر قطعات با انواع گوناگون ، با برند های متفاوت و با گستردگی قیمت های متنوع در بازار وجود دارد و دولت نیز در این میان همانند سایر امور ، به منظور کمک رساندن به مصرف کنندگان ، رباتری هایی را با نرخ تصویب شده ی دولتی به بازار عرضه می کند.

باتری های دولتی همانطور که از نام شان پیداست نرخ این باتری ها توسط دولت تعیین می شود و شما میتوانید با امداد ما در محل خود آن را داشته باشد.

نکته ی دیگر حائز اهمیت در این بحث که قابل اشاره می باشد قیمت کمتر این نوع باتری های دولتی در بازار است.

به طوری که پیشنهاد می شود ، اگر با مشکل مالی در جهت خرید باتری خودروی خود مواجه هستید ، می توانید با اطلاع از قیمت باتری دولتی در محل ، آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

قیمت باطری ماشین با گارانتی

هنگامی که اقدام به خرید باتری دولتی می‌کنید، حتما نام و عنوان شرکت تولید کننده را که بر روی بدنه‌ی باتری درج گردیده، بررسی کنید. در نظر داشته باشید که تعدادی باتری با قیمت پایین در بازار موجود است که با عنوان باطری دولتی، و با قیمت ارزان‌تر از مصوبه به فروش می رسد که به هیچ عنوان باطری دولتی نیست و دارای کیفیت و طول عمر بسیار پایینی است. از این رو، در صورتی که برنامه دارید  از سهمیه‌ی خرید باتری دولتی استفاده کنید، به نام و شرکت تولید کننده باتری حداکثر توجه را داشته باشید.

قیمت باطری ماشین بدون داغی

قیمت داغی باتری چیست؟ در برخی موارد ممکن است که در زمان خرید باتری نو برای خودرو، فروشنده از شما باتری فرسوده را تحویل بگیرد و بدین صورت بخشی از هزینه‌ی خرید باتری را کم کند. در این شرایط، فروشنده باتری فرسوده و یا داغی باتری خودرو شما را خریداری کرده و شما باتری قدیمی و فرسوده را به عنوان بخشی از مبلغ باتری نو به فروشنده تحویل می‌دهید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از  داغی باتری، می‌بایست که از قیمت باتری فرسوده خودرو خود اطلاع داشته باشید تا در زمان خرید باتری نو، بتوانید قیمت آن را به صورت صحیح محاسبه نمایید.

در صورتی که شما به دلایل مختلفی مثل به سرقت رفتن باتری و یا نصب روی خودرو دیگر، تمایلی به تحویل باتری فرسوده و قدیمی نداشته باشید باید کل هزینه‌ی باتری را به فروشنده پرداخت کنید.

به صورت کلی، مقرون به صرف است که زمان خرید باطری خودرو، باتری فرسوده را به فروشنده تحویل دهید و از قیمت داغی استفاده کنید که در هزینه‌ی خرید باطری جدید صرفه‌جویی گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا