اخبار خودروگروه های خودروسازی

شرایط فروش فیات ۵۰۰ در سامانه یکپارچه اعلام شد

امروز با به‌روزرسانی سایت سامانه خودروهای وارداتی، شرایط فروش و قیمت علی‌الحساب خودرو فیات ۵۰۰ مشخص شد.

فیات ۵۰۰ تنها خودروی اروپایی وارداتی است که شرکت پارسیان موتور مانلی قصد عرضه آن را در بازار ایران دارد. هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر قیمت نهایی حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این خودرو مطرح شد که باعث تعجب فراوانی گردید. حال با مشخص شدن قیمت علی‌الحساب فیات ۵۰۰، با توجه به سابقه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و شورای رقابت در اعلام قیمت‌های علی‌الحساب پایین‌تر، احتمالا قیمت پایه قطعی این خودرو نیز همچون سایر خودروهای وارداتی، تفاوت قابل‌توجهی با قیمت علی‌الحساب داشته باشد.

براین اساس، متقاضیان خرید فیات ۵۰۰ می‌توانند از تاریخ ۱۶ آبان ماه تا پایان روز ۱۸ آبان ماه با مراجعه به سایت Saleauto.ir نسبت به انتخاب اولویت‌های اول خرید اقدام نمایند تا شاید این خودرو به آنها تخصیص یابد.

جدول قیمت علی الحساب فیات ۵۰۰ آبان ۱۴۰۲

لازم به ذکر است، تنها ثبت‌نام در سایت هیچ‌گونه تعهدی برای خریدار و فروشنده ایجاد نمی‌کند و قیمت نهایی ممکن است با قیمت علی‌الحساب بسیار متفاوت باشد.

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به عنوان متولی جدید قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی، قیمت علی‌الحساب خودرو فیات ۵۰۰ را معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کرده است. این اقدام به منظور آگاهی متقاضیان خرید از قیمت پایه تقریبی این خودرو صورت گرفته است.

لازم به ذکر است قیمت نهایی این خودرو ممکن است با قیمت علی‌الحساب متفاوت باشد و صرفاً به‌عنوان یک برآورد اولیه درنظر گرفته شده‌است. متقاضیان خرید باید قیمت قطعی را در زمان ثبت‌ سفارش ملاک عمل قرار دهند.

منبع خبر: خودرو بانک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا