اخبار خودرو

قیمت نیسان دیزل کولردار در بازار ۷۰۰ میلیون اعلام می شود

نیسان دیزل کولردار یکی از جدیدترین نسخه های این خودروی باری و شرکت زامیاد محسوب می شود که به تازگی، پایش به بازار آزاد باز شده و توانسته است رکورد نهنگ های آبی را جابه‌جا کند و به ۷۰۰ میلیون تومان برساند.

شرکت زامیاد پس از اضافه کردن دی لایت به نیسان وانت، تصمیم گرفت نسخه دیزل این خودرو را آپشنال تر به مشتریان تحویل دهد و برای حل مشکل گرمای درون کابین فکری کرده باشد. از این رو، برای نیسان دیزل سیستم تهویه مطبوع یا کولر در نظر گرفت. با توجه به این قضیه احتمالاً باید منتظر نیسان های بنزینی کولردار هم باشیم.

قیمت نیسان دیزل کولردار در بازار چه‌قدر است؟

چند روزی است که این خودرو به مشتریانش تحویل داده شده است، و مدتی نگذشت که قیمتش در بازار کشف شد.قیمت های اعلامی آگهی ها از ۶۸۰ میلیون بود تا ۷۲۰ میلیون، از این رو، ما وسط را در نظر می گیریم و قیمت این خودرو را ۷۰۰ میلیون اعلام می کنیم.

قیمت نیسان دیزل کولردار در مبدا کارخانه چه‌قدر است؟

لازم به ذکر است طی آخرین بخش نامه زامیاد که در تاریخ ۱۷ خرداد ماه منتشر شد، قیمت نیسان دیزل کولردار در مبدأ کارخانه برای مشتری باید ۶۲۵ میلیون تمام شود، به این ترتیب، قیمت کارخانه ای این خودرو با احتساب هزینه های جانبی مانند مالیات، هزینه شماره گذاری و … ۶۲۵ میلیون است

منبع خبر:پایگاه خبری اسب بخار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا