اطلاعیه‌های فروشمطالب ویژه

مدیر پروژه خرید و فروش خودرو ایرانی کار: خدمات خرید و فروش سفارشی خودرو در ایرانی کار ارائه می‌شود

مدیر پروژه خرید و فروش خودرو ایرانی کار از خرید و فروش سفارشی خودرو در سامانه ایرانی کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، امیرعلی علیپور، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد ارایه خدمات جدیدی از ایرانی کار برای خرید خودرو سفارشی نیز خواهیم بود، اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی مشتریان خودرو در کشور، خرید خودرو با اصالت و با شرایط فنی و رنگ مناسب است و ایرانی کار از این نیاز مشتریان آگاه می‌باشد و به منظور رفع صحیح آن گام برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه در سامانه خرید و فروش خودرو ایرانی کار، خودرو با شرایط مطلوب و مورد انتظار خریدار تحویل مشتریان خواهیم داد، تصریح کرد: ایرانی کار در نقش یک دستیار خبره برای خرید خودرو در کنار مشتری خواهد ماند و فقط هزینه خدمات ارائه شده را دریافت می‌کند و قرار نیست سودی از سوی فروشنده و یا خریدار دریافت کند.

به گفته مدیر پروژه خرید و فروش خودرو  ایرانی کار، شرکت مگا به عنوان یک شرکت دانش بنیان با راه اندازی و ایجاد امکان خرید و فروش خودرو اراده کرده است تا با سفارشی کردن خدمات تخصصی، نقش خود را در ایجاد، توسعه و بلوغ دانش تجارت الکترونیک، پررنگ کند.

وی همچنین با اشاره به توانایی و تجربه بالای این شرکت در زمینه خدمات خودروداری، اضافه کرد: افزون بر دو دهه از فعالیت ایرانی کار در زمینه فروش اینترنتی خودرو در کشور می‌گذرد و این شرکت متولی ایجاد و راه اندازی سامانه‌های فروش اینترنتی خودروسازان کشور از جمله گروه صنعتی ایران ‌خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن و… بوده است.

علاقمندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش خودرو در ایرانی کار می توانند به نشانی https://carinfo.iranecar.com/VehiclePrice/Buy مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا