اخبار خودرو

مزایده خودروهای خارجی در مرداد

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده خودروهایی که مدت‌ها قبل به دلیل ممنوعیت ثبت سفارش در گمرک متوقف شده بودند، در مردادماه خبر داد. سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: مزایده خودروهای راه‌سازی، سبک، سنگین و خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی که چندین سال به دلیل ممنوعیت ثبت سفارش در گمرکات متوقف بوده، با تدبیر وزارت اقتصاد و با توجه به بندی که در قانون بودجه ۱۴۰۲ و در جداول متفرقه آن آمده، به‌زودی برگزار می‌شود.

وی همچنین از حل مشکلات قضایی عرضه و فروش این خودروها در جلسات متعدد با قوه قضائیه نیز خبر داد. اجتهادی اضافه کرد: در جلسات با سازمان ملی استاندارد، در نهایت مجوز این بخش نیز صادر شد و قرار است در مردادماه این خودروها به‌خصوص سواری‌ها که متقاضی زیادی دارند، به مزایده گذاشته شوند. اجتهادی گفت: ما در حال اجرای تکلیف قانونی هستیم که بودجه برای وزارت اقتصاد و به‌خصوص سازمان اموال تملیکی در نظر گرفته است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بر حل مشکلات این خودروها در بخش‌های پلاک ملی، ترخیص و استاندارد نیز تاکید کرد و گفت: با حل مشکلات، عرضه این خودروها تسهیل شده و همه مردم می‌توانند در این مزایده شرکت کنند.
اجتهادی در خصوص حراجی‌های برخط خرده‌فروشی نیز بیان کرد: سامانه حراج برخط خرده‌فروشی سازمان اموال تملیکی رونمایی شده و اکنون نهمین حراجی با این سامانه انجام می‌شود. مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ویژگی اصلی سامانه برخط الکترونیکی حراجی خرده‌فروشی، این است که مشکلات سامانه برخط تدارکات الکترونیکی دولت را ندارد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا