اخبار خودرو

چانگان UNI-K جدید به بازار آمد

چانگان UNI-K یکی از خودروهای وارداتی دورجدید به ایران است که توسط سایپا به‌دست مشتریان ایرانی خواهدرسید. درحالی که هنوز محموله چانگان‌های سری UNI به گمرکات ایران نرسیده‌اند، شرکت چانگان در چین نسخه به‌روز شده چانگان UNI-K را عرضه کرد. چانگان UNI-K جدید با قیمت ۱۵۴۹۰۰ الی ۱۸۴۹۰۰ یوان (یک میلیارد و ۸۵ میلیون الی یک میلیارد و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) قابل خرید توسط مشتریان چینی است.

افزایش تجهیزات تیپ‌پایه، بزرگترین تغییر چانگان یونی‌کی در مقایسه با نسخه‌های پیشین بوده‌است. مدل پایه اکنون دارای هشدار بازشدن سقف، هشدار بازشدن درها، هشدار برخورد از عقب، نورهای بالا و پایین تطبیق‌پذیر، چراغ‌های ردیف جلو و عقب و پنل ابزار تمام ال‌سی‌دی هستند. همچنین سیستم رانندگی خودکار سطح دوم به تیپ‌پایه خودرو اضافه شده‌است. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا ارزش خرید تیپ‌پایه چانگان UNI-K نسبت‌به گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از نظر قدرت، تغییری در چانگان UNI-K به‌وجود نیامده است. این خودرو همچنان به موتور دولیتری توربوشارژر با ۲۲۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در چانگان یونی‌کی برعهده دارد. سیستم انتقال قدرت در این خودرو به‌صورت تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل عمل می‌کند که برای خرید تیپ دو دیفرانسیل بایستی مبلغ بیشتری را بپردازید.

منبع خبر: خودروبانک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا