اطلاعیه‌های فروشاخبار خودروسایپاگروه های خودروسازی

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش عید سعید فطر شرکت سایپا اعلام شد

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش عید سعید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی

ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک عید سعید فطر شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا در پرتال سایپا ایرانی کار به آدرس https://saipa.iranecar.com اجرایی خواهد شد.

شرایط فروش فوق العاده:

شرایط پیش فروش:

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند . لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

۱۲ دیدگاه

    1. با سلام و احترام این مسائل مربوط به فنی سایپا میشود که باید از شماره ۰۹۶۵۵۰ سوال فرمایید.

      1. باسلام من یه ساینا اس دوگانه داشتم باید اسفند ماه تحویل میدادن ولی هنوز خبری نیست آیا خبری از دعوت نامش نیست به این زودیا

        1. با سلام واحترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی سایت را برعهده دارد پیامک هارا شرکت خودروساز ارسال میکند برای همین مسئله باید از پشتیبانی شرکت سایپا سوال کنید.

      2. سلام ببخشید این ک ثبت نام لغو شد ماله عید سعید فطر بعد از کی دوباره ثبت نام شروع میشه

  1. سلام آیا تو همین چن روز این طرح اجرا میشه و اینک بنده ثبت نام اطلس داشتم برای ۱۴۰۲اما واریز نکردم آیا ممکنه الان دوباره ثبت نام کنم؟ممنون از پاسخگوییتون

    1. با سلام احترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی ایرانی کار را برعهده دارد و برای مسئله ثبت نام باید با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید.

    1. با سلام واحترام شرکت ایرانی صرفا پشتیبانی سایت را برعهده دارد و برای اطلاع از بخشنامه ها از خودروساز سایپا سوال کنید.

    1. با سلام واحترام فعلا مشخص نیست قربان ولی میتوانید از ۰۹۶۵۵۰ پیگیر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا