اطلاعیه‌های فروشاخبار خودروگروه های خودروسازی

لغو اولین فروش سال ۱۴۰۳

مشتریان محترم، به اطلاع می ­رساند طرح­ های فروش بخشنامه های شماره ۴۳۳۳ و ۶۱۵۱ مربوط به شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش عید سعید فطر، لغو و متعاقباً شرایط فروش محصولات اطلاع­ رسانی خواهد شد.

تحریریه ایرانی کار

نمایش بیشتر

۱۲ دیدگاه

  1. با سلام
    خبر لغو فروش فوق العاده عید سعید فطر بسیار نگران کننده برای بنده بوده است زیرا که فراهم کردن این مبلغ برای بنده بسیار مشکل بود و الان که نتوانستم در خرید خودرو مربوطه شرکت کنم بایستی متحمل ضرر شوم.

    1. با سلام و احترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی سایت رو برعهده دارد برای این مسئله میتوانید از شماره ۰۹۶۵۵۰ پیگیری را انجام بدهید.

        1. با سلام و احترام در حال حاضر فروشی ندارد باید صبر کنید و طبق بخشنامه پیش بروید.

  2. من طلاهای خانمم رو فروختم که توی این طرح سهند پیش فروش ماشین بردارم یک ربع قبل ثبت نام شرکت سایپا میاد کنسل میکنه، فکر نمیکنه که ما با بیچارگی طلا فروختیمکه ماشین بخریم الانم قیمت طلا رفته بالا زیان دیدم

    1. با سلام و احترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی ایرانی کار را برعهده دارد برای این مسئله یا از خودروساز یا از پشتیبانی سایپا پیگیر شوید.

  3. سلام و خسته نباشید کی این فروش اعلام میشه به روز میشه چقدر حدودا زمان می بره اینو که دیگه میشه گفت ممنون از لطفتون

    1. با سلام و احترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی سایت را برعهده دارد بنابراین هیچ اطلاعی از طرح های فروش نداریم متاسفانه میتوانید از شماره ۰۹۶۵۵۰ پیگیر شوید.

  4. با سلام
    پسر بنده با فروش طلای مادرش و قرض گرفتن از دوستان و آشنایان توانستیم مبلغ مورد نظر را فراهم کنیم که منجر به لغو شده است
    آیا مسئولین مربوطه به این مسائل فکر کرده اند که به همین راحتی با سرنوشت دیگران بازی می‌کنند
    با سپاس

    1. با سلام و احترام شرکت ایرانی کار صرفا پشتیبانی سایت را برعهده دارد بنابراین هیچ اطلاعی از طرح های فروش نداریم متاسفانه میتوانید از شماره ۰۹۶۵۵۰ پیگیر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا