اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشگروه بهمن موتورگروه های خودروسازی

اطلاعیه طرح ویژه متقاضیان واریز وجه خودروی دیگنیتی در طرح‌های《عادی》 و 《جوانی جمعیت》بهمن موتور

شرکت بهمن موتور امکان انتخاب خودرو جدید برای آن دسته از متقاضیانی که بر اساس نوبت‌دهی سامانه یکپارچه نوبت آنها آبان ۱۴۰۲ اعلام شده را فراهم می‌کند. این طرح ویژه متقاضیان خودروی دیگنیتی در طرح‌های 《عادی》 و 《حمایت از خوانواده و جوانی جمعیت》است.

از سویی دیگر بهمن‌موتور امکان تغییر خودروی انتخابی را مطابق ظرفیت‌های شرکت برای این دسته از مشتریان فراهم می‌کند. لذا متقاضیان دارای شرایط فوق می‌توانند هریک از خودروهای دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ۱، فیدلیتی پرایم تیپ۲ و ریسپکت را انتخاب کنند.;لذا متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۲۹ مهر تا ساعت ۲۴:۰۰ دوم آبان از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس bahman.iranecar.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

شرایط فروش:

نمایش بیشتر

۱۱ دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر. درحال حاضر واریز وجه اعلام شده برای طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه. در موعد فروش و بخشنامه جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

  1. سلام
    من ک سامانه یکپارچه،برا جوانی جمعیت شرکت نکردم،الان دیگه نمیتونم ثبت نام کنم؟

  2. با سلام من خودرو فیدیلیتی با موعد تحویل پاییز۱۴۰۲ثبت نام کردم ، احراز هویت و تایید هم شدم ولی تا الان برای من پیامک فراخوان داده نشده و داخل سایت هم تا به حال امکان واریز وجه وجود نداشته ، آیا فراخوان دیگری در پاییز وجود دارد و با صبر کرد یا پیگیری نمود؟

    1. سلام وقت بخیر. لطفا جهت پیگیری مورد مربوطه با پشتیبانی ۰۲۱۵۴۹۴۵ تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام من طرح مادران اولویت زمستانم آیا راهی وجود داره ببینم چه ماهی هستم در ضمن چرا تا اسم افزایش قیمت اومد وسط پیامک های فراخوان رو قطع کردند خواهشاً پیگیری کنید انگار بهمن موتور خیال افزایش قیمت داره

        1. سلام وقت بخیر. لطفا جهت راهنمایی با شماره پشتیبانی ۰۲۱۴۸۰۲۷ تماس حاصل فرمایید.

  3. سلام چرا برای ثبتنام ماشین سایت باز نیست؟؟؟ میزنه به اتمام رسیده ولی تا فردا مهلت هست

    1. سلام وقت بخیر. جهت راهنمایی با پشتیبانی ۰۲۱۵۴۹۴۵ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا