شرکای تجاریگروه های خودروسازی

بهمن موتور (گروه خودروسازی بهمن)

ایرانی‌کار به عنوان بزرگترین سامانه فروش اینترنتی خودرو در ایران، اجرای فرایند فروش اینترنتی خودروهای گروه بهمن را برعهده دارد.

گروه بهمن در سال ۱۳۳۱ و در راستای فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگیهای تجاری، به نام شرکت سهامی ایران خلیج کو تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۳۸، اولین محصول خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا تولید کرده و نام شرکت به کارخانه اتومبیل سازی مزدا تغیر یافت. در سال ۱۳۶۳ وانت مزدا ۱۶۰۰ به مرحله تولید رسید و این شرکت به ایران وانت تغییر نام داد. در سال ۱۳۷۸ شرکت به گروه بهمن تغییر نام یافت و در سال ۱۳۹۵ به بخش خصوصی واگذار گردید.

خودروهای گروه بهمن

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

  1. سلام گروه خودرو سازیه بهمن همیشه پیشرو در تولید خودروهای با کیفیت بوده ولی تولید خودروی برقی در ایران واقعا به شدت نیاز هست امیدوارم گروه خودرو سازی بهمن در این مورد تلاشی انجام بدن و باب خودروی برقی در ایران باز بشود و نگرانیهای زیست محیطی و الودگیه کلان شهرها با تولید خودروی برقعی مرتفع بشود

  2. کاملا سرکاری و از پیش تعیین شده و ۱۰۰ درصد باند بازی
    در اولین وقت با سرعت و دقت کامل اطلاعات وارد کرده ام و در اخر که محل تحویل نمایندگی رو میزنی
    و اطلاعات کامل ثبت میشه ( اگه شانس بیاری و اول وقت بزنی ) باز میزنه در صورت عدم تکمیل ظرفیت و تایید اطلاعات شما در ۱۰ دقیقه قبول میکنیم که ۲۰ دقیقه وایسی هیچ اتفاقی نمی افته و باید بری از اول ثبت نام کنی که دیگه خیلی دیره و میزنه تکمیل ظرفیت ( یعنی چی ۱۰ دقیقه بیشتر طول کشید باید بری از اول )
    دفعه قبل که لیست شهر های محل تولد باز نمیشد
    کلا میپیچونن
    نظر شخصی من اینه که اینا همه رو فروختن فقط واسه سرگرم کردن مردم و اینکه بگن ثبت نام داریم این کارارو میکنن
    یعنی میخوام بگم اگه بهترین زمان هم ثبت نام کنی و ظرفیت تکمیل نشده باشه باز تو مرحله اخر ۱۰ دقیقه نگهت میدارن و هیچ اتفاقی نمی افته تو صفحه بعد ۱۰ دقیقه هم بری دوباره ثبت نام کنی میزنه ظرفیت تکمیل یعنی در کل به سن بست میخوری و سرکار هستی

  3. با سلام بهمن موتور اول آذرماه ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام چهار خودرو به منظور فروش از طریق قرعه کشی کرد اما تا این تاریخ نه اطلاع رسانی در خصوص تاریخ قرعه کشی انجام داده و نه از اعلام نتایج خبری هست و این در حالیه که به شدت روی فروش خودرو از طریق بورس مانور میدن و متاسفانه بجای اینکه خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسه به دست دلال میرسه که اون تعدا اندک خودرویی که در بورس عرضه شده رو به دوبرابر قیمت کارخانه خریداری کنن و از اونطرف هم بازار سیاه درست میکنن و لااقل پونصد تومن میکشن روش این یعنی ضرر مصرف کننده و کمک به نوسان قیمت ها و اخلال در نظام اقتصادی کشور.

    1. عرض سلام و احترام؛

      فرایند فروش تحت نظارت مستقیم بهمن موتور و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. بنابراین نسبت به صحت و عادلانه بودن این فرایند اطمینان داشته باشید.

      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا