اطلاعیه‌های فروشزامیاد

شرایط فروش فوری نقدی محصولات زامیاد کامیونت نیسان تکسوز

شرایط فروش فوری نقدی محصولات شرکت زامیاد از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد.

شرایط فروش فوری نقدی

نوع خودرو مبلغ خودرو (ریال) رنگ زمان تحویل
کامیونت نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVPD ۵.۸۴۷.۰۰۰.۰۰۰ آبی ۳۰ روزه
کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVPD ۵.۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک SVPD ۵.۹۶۱.۰۰۰.۰۰۰

مراحل ثبت نام

الف) ورود به سایت فروش اینترنتی https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند).

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د) دریافت کد رهگیری

ر) مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

شرایط بخشنامه

  1. محدودیت کارت ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد(هر کدملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).
  2. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  3. شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
  4. شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  5. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.
  6. هرگونه محدودیت جدیدی که از سوی نهادهای ذیربط به خودروساز ابلاغ گردد متعاقبا اعمال خواهد شد.
  7. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو ، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  8. در صورت انصراف متقاضی, عودت وجه مطابق ضوابط صورت خواهد پذیرفت.
  9. در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر معادل ۳۰ درصد سالانه محاسبه و پرداخت میگردد.
  10. در صورتیکه هر یک از محدودیتها و موارد مرتبط اعلام شده در این بخشنامه توسط متقاضی محترم رعایت نگردد ، هیچگونه مسئولیت و تعهدی برای گروه خودروسازی سایپا ایجاد نخواهد شد.
  11. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه میباشد ثبت نام متقاضی منتفی خواهد گردید.
  12. در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه های (شماره گذاری، بیمه ،مالیات، مالیات نقل و انتقال و …) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، مبلغ مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.
  13.  با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق با بخشنامه های ۱۸۴۳۱۴ مورخه ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ و ۴۲۴۳۱۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ و ۴۶۹۲۵۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ و ۱۴۲۲۰۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.
  14. باتوجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان درسامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر میگردد:

الف ) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم می‌بایست با مراجعه به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود می‌باشد) نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می‌بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

۱۵. لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، احتمال تعویق در وارد شدن پذیرش مشتری به مرحله تخصیص و فاکتور شدن خودرو وجود داشته و عواقب ناشی از فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود؛ همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

۱۶. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت ویژگی‌ها و تجهیزات محصولات به سایت www.saipacorp.com مراجعه نمایند.

۱۷. به محض تکمیل ظرفیت، شرایط فروش غیرفعال می‌گردد.

۱۸. نمایندگی محترم لطفا بخشنامه را در تابلو اعلانات نمایندگی جهت رویت متقاضیان خرید خودروهای مذکور نصب نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا