اخبار خودرو

افتتاح خط تولید جدیدترین خودرو شاسی‌بلند ایرانی

خط تولید جدیدترین خودرو شاسی بلند ایرانی در ارگ جدید بم، کارخانه ریگان خودرو افتتاح شد. این خودرو JMC S350 نام دارد و از طراحی خوبی برخوردار است.

جدیدترین خودرو شاسی‌بلند ایرانی

استاندار کرمان، علی زینی وند، دیروز جمعه در حاشیه بازدیدی که از شرکت خودروسازی ریگان خودرو بم داشت، اعلام کرد: علاوه بر قول مساعد وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکلات خودروسازان ارگ جدید بم، استانداری کرمان نیز چالش‌های این صنعت را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های این منطقه به‌گونه ای است که به سالن و تجهیزات جدیدی نیاز ندارند و تنها با تغییر تکنولوژی می‌توانند تولید را افزایش دهند و حجم گسترده‌ای از نیروی متخصص را ارتقا دهند.

جدیدترین خودرو شاسی‌بلند ایرانی

استاندار کرمان گفت: شرکت ریگان خودرو یکی از کارخانجات خوب با دانش فنی پیشرفته در حوزه تولید اتوبوس درون شهری محسوب می‌شود و اقدامات خوبی در رفع نیاز کشور در این حوزه انجام داده و ظرفیت خوبی نیز تاکنون ایجاد شده است.

این مقام مسئول عنوان ساخت: ریگان خودرو در حوزه تولید سواری نیز امروز یک دستگاه خودرو رونمایی کرد که خط تولید آن آغاز شده و از ۲ دیفرانسیل با تجهیزات خوب از نوع پیشرفته محسوب می‌شود.

زینی‌وند افزود: خودرو جدید ریگان خودرو محصولی مناسب که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد و امیدواریم توسعه بیشتری یابد و استانداری کرمان نیز با حمایت‌های خود در کنار خودروسازان قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا