اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا چهارشنبه ۲۳ام مهر + جزئیات

در حالی امروز چهارشنبه ۲۳ام مهر ماه، فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا آغاز می شود که پیشتر نیز دیروز فروش ۸ محصول ایران خودرو در قالب پیش فروش و ۴ محصول آن در قالب فروش فوری کلید خورده بود. در این فروش فوق العاده سایپا ۸ محصول پرفروش آن را می بینیم که با قیمت قطعی عرضه شده و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه همراه هستند.

فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا

متقاضیان ثبت نام و شرکت در این فروش فوق العاده می توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۳ (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کرده و پس از مطالعه فرم ثبت نام سایپا نسبت به ثبت نام و شرکت در قرعه کشی اقدام نمایند.

فروش فوق العاده 8 محصول سایپا

فروش فوق العاده 8 محصول سایپا

فروش فوق العاده 8 محصول سایپا

همان طور که مشاهده می کنید در این طرح خودروهای تیبا صندوق دار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینا (رینگ فولادی)، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و پادرا پلاس با لاستیک رادیال حضور دارند.

قیمت ها قطعی بوده و رنگ های قابل عرضه نیز برای خودروهای تیبا صندوق دار، تیبا ۲، ساینا و سایپا ۱۵۱، سفید؛ برای نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال آبی خواهد بود. همین طور رنگ خودرو پادرا پلاس با لاستیک رادیال، سفید اعلام شده است.

کلیه قوانین ثبت نام مربوط به دوره های قبلی در این دوره نیز برقرار هستند. به علاوه با توجه به همزمان بودن فروش های ویژه گروه های خودروسازی سایپا و ایران خودرو، توجه داشته باشید که ثبت نام تنها در یکی از این طرح ها میسر است.

نمایش بیشتر

۳ دیدگاه

    1. دوست عزیز به دلیل حجم زیاد متقاضیان، این مورد برای بسیاری از هموطنان عزیز تکرار می شود. اما با توجه به برنامه های فروش و جهش تولیدات، امیدوار هستیم که به زودی نام شما در شمار برندگان قرعه کشی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا