اخبار خودرو

مشخصات آپشن های تیبا ۲ پلاس

مشخصات آپشن های تیبا ۲ پلاس – چندی پیش خودرو جدید سایپا با نام ” تیبا ۲ پلاس ” از طریق سایت فروش سایپا به صورت پیش فروش معرفی و عرضه شد. این خودرو در واقع نسخه آپشنال خودرو تیبا ۲ میباشد.

آپشن های این خودرو نیز به تازگی منتشر شده است. این آپشن ها در جلو ، پشت و داخل خودرو لحاظ شده است و با توجه به خودرو های آپشنال شده در گروه های مختلف خودرو سازی این خودرو با آپشن ها قابل قبولی ارائه شده است.

داخل خودرو

در داخل خودرو علاوه بر کفپوش ها سه بعدی و قابل شستشو، روکش صندلی ها نیز به چرمی شده است. علاوه بر آن در بخش بالایی کنسول میانی یک مانیتور لمسی قرار گرفته است که میتوانید اطلاعات مربوط موسیقی، سرگرمی و اطلاعات خودرو را در آن مشاهده کنید.

بخش جلو خودرو

در بخش جلویی خودرو اولین نکته ایی که خود نمایی میکند، قاب استیل دور جلو پنجره است. تغییرات جزیی در سپر ، دیفیوز جلو از دیگر تغییرات این خودرو میباشد. همچنین بر روی سقف خودرو یک باربند نیز نصب شد است.

بخش عقب خودرو

مشخصات آپشن های تیبا ۲ پلاس در بخش عقبی خودرو اضافه شدن دیفیوز (بخش مشکی رنگ سپر) به هر چه اسپرت تر شدن خودرو کمک میکند. از بخش ایمنی خودرو نیز غافل نشویم، اضافه شدن سنسور های دنده عقب بر روی سپر در این مدل کاملا مشهود است.

در نهایت رینگ آلومینیومی طرح جدید بر روی این خودرو طراحی اسپرت آن را کامل میکند و ظاهری جذاب به آن میدهد.

تصاویر این خودرو را میتوانید ببینید.

مشخصات آپشن های تیبا 2 پلاس

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا