رپرتاژ

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی مراقبت و نگهداری از خودرو در ایران

با توجه به اهمیت زمان برای افراد، پیشرفت تکنولوژی و پیش رفتن به سوی دنیای مدرن بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند چراکه فروش اینترنتی محدویت‌های فروشگاه‌های سنتی از جمله فضای فیزیکی را ندارد و به راحتی می‌توان طیف وسیعی از محصولات را به مشتریان بدون وجود محدودیت جغرافیایی نمایش داد. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش یک فروشگاه اینترنتی است که با ارائه محصولات اورجینال در زمینه مراقبت و نگهداری از خودرو، نیاز هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و نگرانی و دغدغه افراد را بابت خرید کالای تقلبی از بین برده است.

فروشگاه گنجی پخش از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه تامین فروش خرده و عمده محصولات نگهداری از خودرو Car Care و دیتیلینگ خودرو شروع کرده است و از همان ابتدای تاسیس ارتباط خوبی با تولید‌کنندگان محصولات مراقبت از خودرو درجه یک در سطح جهانی داشته است. مجموعه گنجی پخش از سال ۹۷ برای اوین بار از امکان فروشندگی (Marketplace) برای همکاران در زمینه محصولات خودرویی رونمایی کرده و تا کنون موقف به جذب و همکاری با نمایندگی ها و وارد کننده های رسمی برندهای متعبر دنیا در ایران شده است.

 

محصولات Car Care و دیتیلینگ خودرو گنجی پخش

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش طیف کاملی از محصولات مراقبت ونگهداری از خودرو شامل انواع پوشش نانو سرامیک، انواع دستگاه پولیش خودرو ، انواع تمیزکننده مخصوص خودرو ماننده سقف و صندلی و داشبورد، رینگ و لاستیک، موتورو انواع خوشبوکننده، همین طور لوازم جانبی ماشین مانند  تیغه های برف پاک کن و کفپوش خودرو می شود؛ این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت از برترین برندها در فروشگاه اینترنتی گنجی پخش موجود است.

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی مراقبت و نگهداری از خودرو در ایران

خدمات دیتیلینگ خودرو گنجی پخش

پولیش و احیای رنگ حرفه ای خودرو و اجرای پوشش نانو سرامیک از جمله خدمات بخش دیتیلینگ گنجی پخش به شمار می‌رود و می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین و در عین حال یکی از حساس‌ترین خدمات ارائه شده در این مجموعه می‌باشد. پولیش رنگ بدنه یکی از راه‌های ترمیم خط و خش‌های سطحی روی رنگ بدنه‌ی خودرو است. در انجام تمامی خدمات این بخش از مواد اورجینالی که در سایت به فروش می‌رسد استفاده شده که میتوان به استفاده از بهترین پد و مواد پولیش، همچنین جدیدترین دستگاه پولیشر های حرفه ای خودرو از نوع های پولیشر اوربیتال و چرخشی اشاره نمود.

اما در مورد سالم نگه‌داشتن رنگ بدنه خودرو همه میدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. گنجی پخش برای این موضوع هم راهکاری ارائه کرده و آن استفاده از پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو است. قبل از ایجاد خط و خش، میبایست برای اجرای نانو سرامیک اقدام نمود که موجب آبگریز شدن و مقاوم کردن بدنه در برابر هر گونه خط و خش می‌شود. اجرای آن نیاز به آموزش داشته و برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است از سرامیک های با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی مراقبت و نگهداری از خودرو در ایران

آموزش دیتیلینگ دیتیلینگ خودرو در مجموعه گنجی پخش

علاوه بر محصولات و خدمات دیتیلینگ حرفه ای خودرو، سالهاست که گنجی پخش در بخش آموزش دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو نیز فعالیت دارد و با وجود گذشت زمان هنوز هم برای کار خود شور و اشتیاق دارد و دست از تلاش بر‌نمی‌دارد تا با ارائه خدمات بهتر و به روز‌تر به مشتریان، رضایت آنها را چند برابر کند. آموزش دیتیلینگ حرفه‌ای گنجی پخش بصورت عملی و در سه جلسه به صورت کاملا خصوصی برگذار و در پایان دوره با ارائه مدرک معتبر و پشتیبانی به اتمام می‌رسد.

سخن پایانی

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش بزرگترین و معتبرترین مرجع مراقبت و نگهداری از خودرو در ایران همواره در تلاش است تا با بهبود خدمات خود رضایت مشتریانش را جلب نماید، از این رو در تلاش است تا با ارائه بروزترین خدمات و محصولات نیاز مشتریان خود را مرتفع سازد و این افتخار ماست که اولین انتخاب مشتریان در بازار ایران هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا