آموزشپیشنهاد سردبیر

اعلام تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه؛ آنلاین و حضوری

در صورتی که آدرس محل سکونت شما که پیش از این به عنوان آدرس مالک خودرو یا موتورسیکلت ثبت شده است، تغییر کرده باشد؛ لازم است که نسبت به اعلام تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه در سایت راهور اقدام کنید. برای این منظور کافی است که به سایت راهور مراجعه کرده و مراحل مربوط به تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه در سایت راهور را دنبال کنید.

تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه در سایت راهور، نحوه تغییر شماره تلفن مالک خودرو

اگر به دنبال روش اینترنتی برای اعلام تغییر آدرس مالک خودرو و نحوه ویرایش شماره تلفن مالک خودرو می گردید باید به سایت راهور مراجعه کنید.

در این بخش از سایت راهور پس از وارد کردن نام مالک، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، شماره موبایل، استان محل سکونت و کد پستی ثبت اطلاعات را بزنید. البته از آنجا که سایت راهور با تاخیر به روز رسانی می شود، احتمال اینکه این روش موفقیت آمیز نباشد وجود دارد.

تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه به صورت حضوری

برای انجام تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه به صورت حضوری، می توانید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و به شکل حضوری نسبت به اعلام آدرس جدید، اقدام کنید.

تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه در سایت راهور

در اینجا شما باید اطلاعات کامل شامل نام مالک، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، شماره موبایل، استان محل سکونت، خیابان اصلی، خیابان فرعی، شماره پلاک منزل و همین طور کد پستی را با دقت وارد کرده و روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

برای ثبت سریال شناسنامه، کافی است که به بخش بالایی شناسنامه خود مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که اگر هر یک از این اطلاعات به درستی وارد نشده و دچار مشکلی باشد، روند تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه خودرو به درستی انجام نخواهد شد.

برای تغییر آدرس به اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت ماشین نیاز است و هزینه این سرویس در مراکز تعویض پلاک در حال حاضر ۱۵ هزار تومان است که احتمالا در سال‌های آینده با تغییر همراه خواهد بود.

سوالات مهم:

آیا امکان اعلام تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله شما می توانید از طریق سایت راهور اقدام کنید.

مدارک لازم برای اعلام تغییر آدرس مالک وسیله نقلیه کدامند؟

به اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت ماشین نیاز است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا