اخبار خودرو

فولکس واگن از لوگوی جدید و تصویر برند ID.4 رونمایی کرد.

در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ نه تنها از لوگو جدید فولکس واگن ID.3 رونمایی میشود، بلکه برای اولین بار در نمایشگاه های فرانکفورت یک خودرو الکتریکی ساخته شده در آلمان به نمایش گذاشته میشود. لوگو ی جدید، تصویر جدید، ایدئولوژی جدید.

این تغییرات قرار است ابتدا در اروپا انجام شود. بعد از آن از ماه اکتبر در چین و آمریکا آغاز میشود و از ابتدای سال ۲۰۲۰ در سراسر جهان عملیاتی میشود. این شروع از زمانی آغاز میشود که آرم جدید بالا ساختمان فولکس واگن در ولفسبورگ  ظاهر شود. همانند گذشته “VW” در لوگو وجود دارد اما ساده و طراحی تخت شده است. همچنین رنگ آبی منحصر به فردی را در آن استفاده شده است که به زودی مراکز فروش و نمایندگی ها به این رنگ در میآیند.

در کل ۱۷۰۰۰۰ لوگو در ۱۷۱ بازار باید تغییر کند. علاوه بر این ، فولکس واگن برای اولین بار یک آرم صدا خواهد داشت. همین امر باعث می شود که این برند از نظر صوتی ، هم در وسیله نقلیه و هم در ارتباطات ، متمایز باشد. پس از هفت دهه استفاده از صدای مرد برای ارائه وسایل نقلیه خود در تیزرهای تبلیغاتی ، اکنوناین اتفاق با صدای زن صورت میگیرد.از این پس تقریباً در همه بازارها ، صدایی با صدای گرم ، دلپذیر و با اعتماد به نفس برای این شرکت صحبت خواهد کرد.

لوگوی جدید فولکس واگن
لوگوی جدید فولکس واگن

به طور کلی خودرو هایی که در خودرو ID.3 قرار است تولید شود قابل درک تر و محسوس تر میباشد. فولکس واگن می گوید ضمن نشان دادن شفافیت و اصالت بیشتر ، می خواهد جسورانه تر و رنگارنگ تر باشد. به عنوان مثال ، این شرکت دیگر بر روی کمال گرایی در عکاسی از وسایل نقلیه تمرکز نخواهد کرد ، در عوض موقعیت های واقع گرایانه ای را ارائه می دهد که مشتریان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

خودرو هاچبک معرفی شده ID.3 تنها بخش معرفی شده برای آمریکای شمالی نیست. یک خودرو دیگری نیز برای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است که به آن ID.4 نامیده میشود. البته در ابتدا این مدل را ID. CROZZ بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا