اخبار خودرو

رونمایی از کانسپت ۴، خودرو جدید از BMW

این خودرو الهام بخش اتومبیل های نسل بعدی سری ۴ است که احتمالاً در مورد طراحی بیرونی از BMW 3 Series فاصله می گیرد. BMW Concept 4 در ۶۸ ام نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شد و به گفته معاون ارشد طراحی گروه BMW ، آدریان ون هویدونک ، “این خودرو ذات زیبایی شناختی برند BMW به نمایش گذاشته است و نسبت های کاملی را با طراحی واضح و دقیق ترکیب می کند. “

بی‌ام‌و کانسپت 4
بی‌ام‌و کانسپت ۴

کانسپت ۴ دارای یک جلوپنجره برجسته است که مانند خودروهای خوب قدیمی خود مانند مدل های  BMW 328 و BMW 3.0 CSi به صورت عمودی بر روی اتومبیل طراحی شده است اما بزرگتر. در همین حال، فرم چراغ جلو صاف هستند و کشیده است و دیگر از چراغ های LED به شکل دایره در کار نیست. همچنین آینه های جانبی فوق العاده باریکی را نیز تولید می کند.

جلو پنجره بی‌ام‌و کانسپت 4
جلو پنجره بی‌ام‌و کانسپت ۴

این خودرو به دلیل داشتن سقف پایین از پنجره های جانبی کوچکتر برخوردار شده است. کانسپت ۴ همچنین به مجموعه ای از چرخ های آلیاژی ۲۱ اینچی مجهز شده است.

بی‌ام‌و کانسپت 4
بی‌ام‌و کانسپت ۴

از آنجایی که این فقط یک نمونه مفهومی میباشد، جزییاتی برای داخل کابین یا بخش نیروی محرکه و فنی وجود ندارد. با این حال، می توانیم انتظار داشت که فضای داخلی این خودرو نزدیک به نمونه موجود در سری ۳ باشد ، به همین ترتیب، انتخاب پیشرانه باید از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژر (۲۵۵ اسب بخار) یا  یک پیشرانه ۶ سیلندی توربو ۳.۰ لیتری باشد (۳۸۲ اسب بخار) باشد.

بی‌ام‌و کانسپت 4
بی‌ام‌و کانسپت ۴
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا