اخبار خودرو

T60 Levdeo ؛ شاسی بلند جدید چینی به بازار ایران وارد می شود

وارد کردن خودروهای چینی به بازار خودروی ایران جدید نیست، اما خودروی شاسی بلند T60 Levdeo یکی از جدیدترین خودروهای چینی است که به زودی به بازار ایران وارد شده و در خیابان های کشور به حرکت درخواهد آمد. به نظر می رسد که با توجه به مشخصات ظاهری این خودرو، باید منتظر یک خودروی پرطرفدار چینی باشیم که احتمالا فروش خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

معرفی شاسی بلند T60 Levdeo

تصاویر منتشر شده از خودروی شاسی بلند T60 Levdeo نمایی از یک خودرو کراس اوور نشان می دهد که به نسبت فضای کابین داخلی خوبی را نیز به همراه دارد. این خودرو حاصل همکاری ماموت خودرو با برند خودروسازی YEMA چینی است که ورود کراس اوور T60 البته با برند Levdeo به کشور را رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که کمپانی لودئو در سال ۲۰۱۹ میلادی، تمام سهام شرکت خودروسازی یما را خریداری کرده و به همین دلیل است که این خودرو نیز با برند لودئو به کشور وارد شده و خبری از برند YEMA Auto برای آن نیست.

این خودروی شانسی بلند با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۱۱۲ اسب بخاری و ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۶ اسب بخار عرضه خواهد شد و برای سیستم انتقال قدرت به محور جلو دو گیربکس CVT و ۵ سرعته دستی پیش روی طرف ایرانی است.

T60 Levdeo

قیمت شاسی بلند جدید چینی

با تجه به نرخ ۹ تا ۱۴ هزار دلاری این خودرو در بازار داخلی چین، قیمت نزدیک به ام وی ام ایکس ۳۳ در ایران برای آن باید متصور باشیم. البته باید منتظر ماند و دید پس از عرضه رسمی این خودرو، قیمت آن چه سمت و سویی به خود خواهد گرفت و باید منتظر اعلام چه نرخی از سوی ماموت خودرو باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا