شرکای تجاریگروه های خودروسازی

زامیاد

ایرانی‌کار به عنوان بزرگترین سامانه فروش اینترنتی خودرو در ایران، اجرای فرایند فروش اینترنتی خودروهای گروه زامیاد را برعهده دارد.

 

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال ۱۳۴۲ در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات ، مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.این شرکت در سال ۱۳۵۰ با توجه به گسترش فعالیتها و توسعه محصولات خود ، به محل فعلی خود واقع در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم کرج منتقل شد و با راه اندازی ۱۱ خط تولیدی و بیش از ۲۲۰۰ نفر پرسنل فعالیت خود را ادامه داد و تا به امروز تداومی روبه رشد داشته است . به اجمال ، از مهمترین الزاماتی که زامیاد بر اساس آن تشکیل شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  بکارگیری و استفاده از ظرفیتهای موجود و خالی صنعت کشور در صنعت خودروسازی بخصوص خودروهای تجاری

  افزایش بهره وری در صنعت خودروسازی و دستیابی به تیراژ بالاتر تولید خودروهای تجاری جهت تسهیل در امر حمل ونقل

این شرکت ماموریت خود را تامین نیاز بازارهای داخل و خارج از کشور در زمینه وسائط نقلیه تجاری زمینی برای جابجایی مسافر وکالا قرارداده و در حال حاضر مدیریت و تولید سهم بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور در این زمینه را دارا می باشد .

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر یه وانت نیسان میخوام برنامه فروش سایپا چه تاریخی اعلام میشه مشخص هست؟اسنا باید ببینیم یا سایت سایپا؟

    1. سلام
      فعلا مشخص نیست. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا