اخبار خودرو

رندر تصاویر آستون مارتین DB12

رندر تصاویر آستون مارتین DB12 – استون مارتین ونکوشی زاگاتو مسلماً یکی از زیباترین شوتینگ بریکز ها در جهان است که تاکنون دیده اید و تخیل هنرمندان مستقل را برای ایجاد طرح های واگن دو درب خود جلب کرده است. به تازگی رندری از این خودرو توسط ” امره هوسمن ” شخص با استعدادی که پورشه ۹۱۱ را نیز قبل از رونمایی طراح هایی فرضی از آن منتشر کرد و نزدیکترین نمونه در زمان خود بود. با ایرانی کار همراه باشید.

رندر تصاویر آستون مارتین DB12

در تصاویر مشخص است که این خودرو  از شکل کوپه خود به سبک بدنه شوتینگ بریکز ایجاد کرده است یا سقف تهاجمی تر و دوربین های جانبی به جای آینه های معمولی در کنار خودرو از مشخصات برجسته این خودرو است. رینگ های آلیاژی بزرگ با طراحی پیچیده بیشتر به ظاهر ویژه DB12 AMR کمک می کنند ، در حالی که چراغ های باریک LED که روی درب آن قرار دارند ، آخرین مدل Vantage الهام گرفته شده اند.

رندر تصاویر آستون مارتین DB12

در ادامه رندر تصاویر آستون مارتین DB12 – در پشت خودرو یک جفت اگزوز دوگانه و جذب وجود دارد. دستگیره های تغییر دنده در پشت فرمان از جنس فیبر کربن است و از فن آوری پیشرفته با نمایشگر نصب شده در وسط فرمان بهره میبرد. در سمت راست صفحه نمایشگر یک اِلِمان گرافیکی است که نشانگر باتری ۹۹٪ شارژ است را نشان میدهد که احتمالا این خودرو را با یک موتور الکتریکی برای کمک به موتور احتراق داخلی برای بهره وری بهتر و کارایی کم مصرف ایجاد میشود.

رندر تصاویر آستون مارتین DB12

براساس گزارشی که توسط مجله Top Gear منتشر شده است، قرار است این خودرو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود، اما یک نسخه AMR بعداً مطابق آنچه در مورد DB11 AMR وجود داشت نیز به بازار عرضه میشود. از آنجا که مقررات آلایندگی در برخی از مناطق جهان، به ویژه در اروپا سخت تر می شود. احتمالا این کمپانی برای بخش هیبرید خود از مرسدس بنز کمک میگیرد. همان طور که پیش تر مرسدس بنز اتومبیل های برقی خود را به تکنولوژی بالا روانه بازار کرده است.

در همین حال ، DBX SUV یک مدل مهم برای شرکت است و برای محافظت از آینده شرکت باید یک موفقیت تجاری باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا