اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

آغاز ثبت نام فروش ایران خودرو در ۹ مدل خودرو

به گزارش ایرانی کار، ثبت نام فروش ایران خودرو در ۹ مدل خودرو برای مدت ۴ روز، از امروز چهارشنبه ۱۸ام تیر ماه ۹۹ آغاز می‌شود. این ثبت نام در قالب طرح مشارکت بوده و با موعد تحویل یک ساله تا ۱۴ ماهه همراه است. در ادامه با ایرانی کار بمانید.

ثبت نام فروش ایران خودرو

ثبت نام فروش ایران خودرو برای ۹ مدل خودرو به قرار خودروی K132، دنا معمولی، دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس ال، پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، سورن ای ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس بنزینی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که این طرح فروش در قالب مشارکت بوده و سود مشارکت آن برای محصول جدید ایران خودرو یعنی K132، به اندازه ۶ تا ۹ درصد در نظر گرفته شده است و دیگر ۸ خودروی اعلامی نیز سود مشارکت ۶ تا ۶.۵ درصد خواهند داشت.

قیمت این خودروها در زمان تحویل، برابر با قیمت روز خودرو خواهد بود و موعد تحویل طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، به اندازه ۱۲ تا ۱۴ ماه آینده است.

نحوه انتخاب مشتریان این طرح فروش مشارکتی ایران خودرو، طبق الگوهای قبلی از طریق قرعه‌کشی خواهد بود و این قرعه‌کشی پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام متقاضیان انجام می‌شود. در نظر داشته باشید آن عده از متقاضیان که در دوره‌های قبلی ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دارند، این بار می‌توانند با استفاده از همان اطلاعات وارد سامانه ایران خودرو شده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اما آن عده‌ای که برای نخستین بار اقدام به ثبت نام در فروش ایران خودرو می‌کنند، باید کد کاربری و رمز عبور را دریافت نمایند.

نکته: البته طبق قانون، آن دسته از افرادی که در دوره‌های قبلی، در قرعه کشی موفق بوده‌اند، اجازه ثبت نام مجدد و شرکت در این فروش ویژه ایران خودرو را نخواهند داشت.

پس از انجام قرعه کشی، ۴ روز به افرادی که نامشان از قرعه کشی بیرون آمده است، مهلت داده می‌شود تا پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز نمایند. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه به حساب ایران خودرو، ثبت نام ملغی شده و این به منزله انصراف فرد تلقی خواهد شد.

k132

 

قوانین فروش ویژه مشارکتی ایران خودرو

طبق عادت قبلی، در این فروش مشارکتی ایران خودرو نیز قوانین سابق پابرجاست:

  • هر کد ملی مجاز به یک بار ثبت نام است.
  • متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد.
  • متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته، خودرویی از شرکت خودروسازی سایپا یا ایران خودرو خریداری کرده باشد.
  • در این فروش ویژه امکان صلح وجود ندارد.
  • فرد متقاضی نباید پلاک خودروی فعال داشته باشد.
  • به منظور جلوگیری از دلالی، سند خودروی تحویلی به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقی خواهد ماند.
  • خودرو باید پس از گذشت ۳ ماه از زمان تحویل، به گارانتی برای سرویس اولیه برده شود. در غیر این صورت گارانتی آن لغو می‌شود.

لازم به ذکر است که در صورت مغایرت ادعای فرذ متقاضی با هر یک از موارد فوق، حتی در صورت پیش برده شدن مراحل، ثبت نام و فروش لغو خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا