اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

آغاز طرح فروش کامیون کشنده فوتون با « قیمت قطعی » به صورت نقدی و مرحله ای

به گزارش ایرانی کار به نقل از Car.ir؛ شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد فروش کشنده فوتون را به صورت نقدی و با قیمت قطعی در تاریخ ۲۶ / ۰۴ / ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز کند.

این شرکت در طرح جدید فروش خود، کامیون کشنده فوتون یورو ۴ را با قیمت قطعی به صورت نقدی مرحله ای و با قیمت قطعی به فروش می رساند. وب سایت این شرکت، امکان ثبت در این طرح فروش را از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ فراهم کرده است.

براساس بخشنامه منتشر شده در وب سایت این شرکت، در این طرح تعداد و مدت‌زمان به صورت محدود اعلام شده است. با توجه به روش فروش این طرح، موعد تحویل این محصول در آبان، آذر و دی‌ماه ۱۴۰۱ است.

 کشنده فوتون یورو ۴ به‌اضافه هزینه علی الحساب حق بیمه ثالث و هزینه شماره‌گذاری به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۲۷۵ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۶۴ ریال قیمت گذاری و به صورت قطعی خواهد بود. در ضمن، به مبالغ پرداخت شده سود مشارکت تعلق نمی‌گیرد وسود انصراف یک ماه بعد از ثبت‌نام و ۱۰ درصد است.

بازه زمانی مشخصی برای ثبت نام اینترنتی مشخص نشده و تا زمان تکمیل ظرفیت و صرفاً از طریق وب‌سایت شرکت ایران‌خودرو دیزل و به‌صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت.

جزئیات و شرایط ثبت نام در این طرح در جدول ذیل مشخص شده است:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا