اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

آغاز فروش فوق العاده خودرو پیکاپ T8 کرمان موتور

رنگهای موجود برای سفارش خرید پیکاپ کی‌ام‌سی T8، سفید، مشکی، قرم و آبی زنگای اعلام شده است و تحویل خودرو ۹۰ روزه خواهد بود.

شرکت کرمان موتور از آغاز فروش خودرو  پیکاپ  T8 از امروز ۱۱ اردیبهشت خبر داد.
بر اساس اعلام کرمان موتور این طرح فروش از ۱۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری  به صورت اینترنتی از طریق سایت کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو پیکاپ کی‌ام‌سی T8 با مدل ۱۴۰۲، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که در یک مرحله از سوی خریداری پرداخت خواهد شد.
رنگهای موجود برای سفارش پیکاپ کی‌ام‌سی T8، سفید، مشکی، قرم و آبی زنگای اعلام شده و تحویل خودرو نیز ۹۰ روزه خواهد بود.

به گفته مدیران شرکت کرمان موتور، این شرکت با برنامه ریزی برای افزایش تولید خودروهای سواری خود در سال جاری تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به نیاز بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه تولیدات سواری در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای سواری در ایجاد ثبات و تعادل بازار خودرو به کمک وزارت صمت وشورای رقابت بیاید.

پیکاپ KMC T8 به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲ لیتری توربو تجهیز شده که می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل کند.

از نکات مثبت پیشرانه پیکاپ KMC T8 باید به گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و مصرف سوخت ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

منبع خبر:سایت تحلیلی خبری عصر ایران
نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. قیمت بازار آزاد ارزانتر هست کرمان موتور قیمت این پیکاب را دوبرابر کرده که صرفه اقتصادی نداره و هیچ کس از این طرح استقبال نکرده مکر کسانی که بی اطلاع از افزایش دوبرابری خودرو بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا