عمومی

بهترین سایت اجاره خودرو در کیش

خیلی از افرادی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، می‌دانند که با اجاره خودرو در کیش می‌توانند سفر راحت و بی دغدغه‌ای را تجربه کنند. اگر شما به کیش سفر می‌کنید اما به اجاره ماشین در کیش فکر نکرده‌اید و از شرایط آن بی‌خبرید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. ما ضمن بررسی شرایط کرایه خودرو در کیش از مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد. به دلیل آن که جزیره کیش از لحاظ جغرافیایی در منطقه‌ای واقع شده که هوای گرم و بسیار شرجی دارد، برای بسیاری از خانواده‌ها بخصوص آن‌هایی که فرزندان کوچکی دارند، سفر به این جزیره در فصل تابستان بسیار سخت می‌شود. بنابراین بهتر است با استفاده از امکان اجاره خودرو شرایطی را مهیا کرد تا خاطره یک سفر دلچسب برای آن‌ها باقی بماند.

درباره کیش

کیش یکی از جزیره‌های زیبا در جنوب ایران است که به دلیل داشتن جغرافیای خاص، داشتن مناطق دیدنی، برخورداری از هتل‌های بسیار شیک و همچنین مراکز خرید بزرگ با کالاهای بسیار متنوع و انواع تفریحات آبی و ..  به منطقه‌ای برای جلب توریست و گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. اما همان‌طور که گفته شد هوای جزیره کیش بخصوص در دو فصل بهار و تابستان بسیار گرم است و این مورد لزوم اجاره ماشین در کیش را برای مسافران ضروری می‌کند.

وضعیت خودرو و تاکسی در کیش

بهتر است پیش از آن که به موضوع کرایه خودرو در کیش بپردازیم به وضعیت خودروهای موجود در کیش بپردازیم. شما در کیش هیچ نوع خودروی ایرانی را مشاهده نخواهید کرد. تمامی خودروهای موجود در این جزیره از برندهای خارجی و از ماشین‌هایی است که در کشور امریکا، کشورهای اروپایی و یا کشور کره تولید شده است. بنابراین چه ساکنان این جزیره که کیشوند خوانده می‌شوند و چه مسافران کیش می‌توانند انواع ماشین‌های مدل بالا، شیک و به روز را خریداری کرده و یا آن را برای چند روز سفر خود کرایه نمایند.

نکته دیگری که در مورد کیش می‌توان گفت آن است که در این جزیره شما در هر منطقه‌ای که قرار داشته باشید، تاکسی فراوان است و به راحتی شما را تا هتل یا محل اسکانتان و یا به مکان‌های تفریحی و کنار دریا با قیمتی مناسب خواهند رساند. اما برای اینکه بتوانید سفری راحت‌تر را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از امکان اجاره ماشین در کیش استفاده نمایید، زیرا به این صورت اختیار رفت و آمد و تردد در دست خودتان است.

شرایط اجاره خودرو در کیش

در جزیره کیش می‌توانید شرکت‌های بسیاری را ببینید که اقدام به اجاره دادن خودرو می‌کنند و مسافران می‌توانند متناسب با بودجه و علاقه خود خودرویی که مناسب است را برای چند روز اجاره نمایند.

به طور کل می‌توان گفت تمامی شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در کیش شرایط و ضوابطی شبیه به هم دارند. ما در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

برای کرایه خودرو در کیش لازم است مدارک زیر را در اختیار داشته باشید.

  • کارت شناسایی( کارت ملی)
  • گواهینامه رانندگی
  • ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو
  • به امانت گذاشتن مبلغ ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان برای ضمانت خلافی
  • واریز اجاره یک روز ماشین در همان زمان
  • بعضی از شرکت‌ها نیز چک نمی‌گیرند و به جای آن تنها مبلغی متناسب با ارزش ماشین به عنوان ضمانت از فرد دریافت می‌شود.

با استفاده از این شرایط شما می‌توانید خودرو دلخواه‌تان را بدون راننده اجاره کنید.

با توجه به این موضوع که تنها افرادی که دارای گواهینامه رانندگی هستند می‌توانند ماشین اجاره کنند، اما ذکر این نکته بسیار ضروری است که در کیش مقررات راهنمایی و رانندگی به شدت رعایت می‎شود و شما هیچ راننده‌ای را نمی‌بینید که تخلفاتی مانند رد کردن چراغ قرمز، ایستادن روی خط عابر پیاده و دوبله پارک کردن و سرعت غیرمجاز و .. را انجام دهد. بنابراین بهتر است شما هم پس از کرایه خودرو در کیش و در هنگام رانندگی در کیش به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید و باعث ضرر و زیان خود و یا شرکتی که از آن خودرو اجاره کرده‌اید نشوید.

مزایای اجاره خودرو در کیش

امکان رانندگی با شیک‌ترین و به روزترین ماشین‌ها:

برای برخی که توان خرید ماشین‌های گرانقیمت روز موجود در دنیا را ندارند و در شهری که زندگی می‌کنند نیز شرایطی برای اجاره این نوع خودروها وجود ندارد، اجاره خودرو در کیش می‌تواند یک مزیت بسیار خوب به شمار آید تا شما بتوانید از لذت رانندگی با خودروهایی همچون فورد، مازراتی‌، بی ام و، بوگاتی و بنز آن هم در مدل‌های جدید بهره مند شوید.

صرفه جویی در وقت:

اجاره ماشین در کیش سبب می‌شود تا شما مسیرهای موجود بین هتل و یا محل استقرار خود تا کنار دریا و مکان‌های تفریحی و خرید و .. را در مدت زمان کم طی نمایید و در ساعت‌های مختلف حتی برای دقایقی کوتاه هم منتظر تاکسی نمانید.

امکان رفتن به جاهای دیدنی و خرید در هر زمان:

با کرایه خودرو در کیش این امکان را خواهید داشت تا هر زمان که شما، خانواده و دوستان تصمیم رفتن به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی دارید در لحظه این تصمیم را عملی نمایید.

در کیش چه نوع خودروهایی را می‌توان اجاره نمود؟

  • ماشین‌های اسپرت
  • خودروهای شاسی بلند
  • خودروهای خیلی لوکس
  • خودروی ون برای خانواده‌هایی که تعداد جمعیت بالایی دارند، البته ون‌ها را می‌توانید به صورت ساعتی اجاره نمایید.
  • اجاره خودرو اقتصادی که نسبت به سایر خودروها ارزان‌تر است.

هزینه کرایه ماشین در کیش چقدر است؟

پیس از پرداختن به تمامی این موارد این سوال برای خیلی از افراد پیش می‌آید که کرایه خودرو در کیش با چه مبلغی امکان پذیر است؟ پاسخ به این سوال را در موارد زیر خلاصه کرده‌ایم.

  • اینکه شما چه خودرویی را برای اجاره مدنظر دارید
  • در چه زمانی از سال به کیش سفر کرده‌اید. عموما در زمان‌هایی که مسافر بیشتری در کیش وجود دارد قیمت‌ها ممکن است کمی بیشتر باشد.
  • شرکتی که برای اجاره خودرو انتخاب کرده اید می تواند در قیمت خودرو موثر باشد.
  • اما به طور کل قیمت اجاره خودرو در کیش از روزی( هر ۲۴ ساعت) ۵۰۰ هزارتومان تا ۸ میلیون تومان متناسب با نوع ماشین متغیر است.

نکته مهم: سعی کنید برای اجاره خودرو در کیش از طریق شرکت‌هایی که دارای دفتر هستند اقدام به این امر کرده و پس از انجام معامله حتما مدارک قرارداد را در همان زمان دریافت نمایید. همچنین از اجاره خودرو توسط افراد غریبه و یا کسانی که در کنار خیابان اقدام به اجاره خودرو می‌کنند، شدیدا بپرهیزید.

فروشگاه اینترنتی نوید

تا این بخش سعی کردیم شما را با شرایط، مزایا و ویژگی‌های که اجاره خودرو در کیش می‌تواند داشته باشد، آشنا کنیم. اگر قصد سفر به کیش دارید و به دنبال مجموعه‌ای مطمئن برای اجاره ماشین در کیش هستید ما می‌توانیم فروشگاه اینترنتی نوید را به شما معرفی کنیم. برای این منظور لازم است وارد سایت مارکت نوید به آدرس الکتریکی  www.marketnavid.com  شوید و در قسمت اجاره خودرو در کیش نوع ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمامی مراحل را به صورت آنلاین انجام دهید.

علاوه بر این فروشگاه اینترنتی نوید مارکت شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید تمامی مایحتاج روزانه خود از قبیل خرید مواد غذایی، شوینده‌ها‌، محصولات بهداشتی، محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و محصولات مرتبط با سلامتی و پزشکی، کودک و.. را از این فروشگاه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به صورت آنلاین انجام داده و در کمترین زمان محت موردنظرخود تحویل بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا