رپرتاژ

چگونه به سبک جهانی، ماشین اجاره کنیم؟

اجاره خودرو از جمله خدماتی است که در ایران، سابقه چندان طولانی ندارد و از طرفی اگر انتخاب درستی نداشته باشیم، به طور معمول، دردسرهای مختلفی ایجاد می شود. مشکلاتی که مهم ترین آن ها، درخصوص ارائه مدارک ضمانتی و… است که تهیه آن ها واقعا دشوار است. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید چگونه بدون نیاز به چک، سند، سفته و… ماشین اجاره کنید و از خدمات اجاره خودرو به سبک جهانی در ایران با آسان ترین شرایط و بهترین قیمت اجاره ماشین، بهره مند شوید بدون هرگونه دردسر و مشکل خاص!

اجاره خودرو به سبک جهانی چه ویژگی هایی دارد؟

(پیش از بررسی اجاره خودرو در ایران، اجاره ماشین در سطح جهانی را بررسی خواهیم کرد.)

خیلی اوقات، ممکن است بنا به دلایل مختلف، نیاز به استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده داشته باشید. در این بین، ممکن است چندان با خدمات اجاره خودرو بدون راننده آشنایی نداشته باشید. اجازه دهید در ابتدا برخی از مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده توسط برترین شرکت اجاره خودرو در جهان را بررسی کنیم:

برخی از ویژگی های اجاره خودرو با شرایط آسان و به سبک جهانی:

  • ارائه خدمات اجاره خودرو بدون نیاز به چک، سند، سفته و…
  • بهره مندی از ماشین های صفر کیلومتر و تمیز
  • امکان رزرو و اجاره خودرو به صورت آنلاین و در هر ساعت شبانه روز
  • تحویل خودرو توسط شرکت اجاره ماشین در محل و ساعت دلخواه متقاضی
  • امکان اجاره خودرو در یک شهر و عودت آن در شهری دیگر
  • ارائه شیوه های مختلف برای محاسبه قیمت اجاره خودرو
  • عدم محدودیت برای مدت زمان اجاره خودرو
  • ارائه قرار داد و فاکتور رسمی
  • خدمات امدادرسانی جاده ای و رصدهای ماهواره ای
  • خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته کرایه ماشین

این ها بخشی از مهم ترین خدماتی است که توسط برترین شرکت های اجاره خودرو در سطح جهانی ارائه می شود. اما اجاره خودرو در ایران چگونه است؟ آیا امکان اجاره خودرو به سبک جهانی در ایران وجود دارد؟

راهنمای اجاره ماشین در ایران، با آسان ترین شرایط اجاره خودرو

برخی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان خدمات اجاره ماشین در ایران:

  • اجاره خودرو با شرایط آسان (کرایه ماشین بدون چک و سند)
  • دریافت خدمات از یک شرکت مجاز و معتبر
  • دریافت خدمات فول سرویس و پشتیبانی کامل
  • اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت اجاره ماشین در ایران

معرفی سامانه مجاز اجاره خودرو ایران

کافی است اجاره خودرو را در گوگل جستجو کنید تا با لیست بلند بالایی از وب سایت های مختلف که در حال ارائه خدمات اجاره ماشین می باشند، رو به رو شوید. در میان این وب سایت ها، در حال حاضر، تنها وب سایتی که متعلق به یک شرکت معتبر ایرانی است، سایت اجاره خودرو ناواران می باشد. ناواران، به عنوان تنها سامانه رسمی و مجاز اجاره ماشین در ایران، با شعار « اجاره خودرو به سبک جهانی »، خدمات car retal را بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی ارائه می دهد.

اجاره خودرو به سبک جهانی

 

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: آیا اجاره خودرو، بهتر از خرید ماشین است؟

مهم ترین ویژگی های تنها سامانه مجاز اجاره خودرو ایرانی

۱- امکان اجاره خودرو بدون چک و سند

مهم ترین مزیت این سامانه (شرکت ناواران)، ارائه خدامت اجاره خودرو، بدون نیاز به چک، سند، سفته و… می باشد. یعنی در زمان اجاره ماشین با ناواران، نیازی به ارائه هیچ مدرکی تحت عنوان ضمانت نیست این ویژگی یکی از مهم ترین شرایط اجاره خودرو با شرایط آسان می باشد.

۲- ناوگان متشکل از ماشین های در حد صفر کیلومتر

تمامی خودروهای ارائه شده توسط شرکت ناواران، نو و درحد صفر می باشند.

۳- ارائه خدامت اجاره ماشین به صورت کاملا آنلاین

تمامی مراحل اجاره خودرو با سامانه اجاره ماشین ناواران، کاملا آنلاین است و نیاز به هیچ مراجعه حضوری نمی باشد. شما می توانید در هر ساعت شبانه به وب سایت رسمی شرکت ناواران به نشانی اینترنتی www.NAVARAN.com مراجعه کنید، در چند مرحله ساده ماشین، محل و ساعت دریافت خودرو را مشخص کنید و پس از پایان ثبت سفارش، در ساعت و محل انتخابی، ماشین را از نماینده ناواران، تحویل بگیرد.

۴- همه چیز به انتخاب شما می باشد!

یکی از ویژگی های اجاره خودرو به سبک جهانی، امکان تحویل و عودت خودرو در ساعت و محل دلخواه شما می باشد. این ویژگی توسط شرکت ناواران ارائه می شود. حی این امکان برای شما فراهم است که ماشین در یک شهر تحویل و در شهر دیگری عودت دهید.

۵- بهترین قیمت اجاره خودرو

یکی از مهم ترین موضوعات درخصوص اجاره ماشین، مربوط به قیمت ماشین های اجاره ای می باشد. ارائه شیوه های مختلف محاسبه قیمت اجاره خودرو (با محدودیت کیلومتر / بدون محدودیت کیلومتر)، گارانتی بهترین قیمت اجاره خودرو در ایران در کنار ارائه فاکتور رسمی و… توسط سامانه اجاره خودرو ناواران طراحی شده است تا امکان ارائه ارزان ترین قیمت اجاره ماشین برای شما مهیا شود. کافی است به وب سایت ناواران به نشانی اینترنتی www.NAVARAN.com مراجعه کنید و لیست قیمت اجاره ماشین با مجوز رسمی را بررسی کنید.

۶- محدودیتی برای اجاره ماشین در کار نیست

با مراجعه به خیلی از وب سایت های اجاره خودرو، متوجه خواهید شد که امکان اجاره خودرو برای کمتر از ۳ روز، وجود ندارد. این درحالی است که ممکن است تنها برای چند ساعت، نیاز به اجاره خودرو داشته باشید. در این خصوص، ناواران به منظور رفاه بیشتر متقاضیان، خدمات اجاره ماشین بدون راننده را از یک ساعت تا هر چند روز و بدون هرگونه محدودیتی زمانی ارائه می دهد.

۷- امدادرسانی سراسری – پشتیبانی ۲۴ ساعته

مهم ترین خواسته متقاضیان خدمات اجاره خودرو بدون راننده، ارائه پشتیبانی های ۲۴ ساعته است. ناواران، علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، درصورت بروز نقص فنی در هر نقطه از ایران، در کوتاه ترین زمان ممکن، امدادرسانی جاده ای توسط تیم پشتیبانی ناواران به شما ارائه خواهد شد.

امکان فوق العاده سامانه اجاره خودرو ناواران

درصورت بروز نقص فنی جدی، شرکت اجاره خودرو ناواران، ماشین شما را با خودرویی دیگر جایگزین می کند. همچنین در چنین شرایطی، شرکت ناواران، امکان اقامت شما را در بهترین هتل های ایران، فراهم می کند.

** اجاره خودرو در زمان کرونا

یکی از دیگر دغدغه های متقاضیان، شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا می باشد. در این خصوص، نیازی به نگرانی خاصی نیست. شرکت ناواران، تمامی ماشین ها را پیش از تحویل، به طور کامل ضدعفونی می کند و در این خصوص، خطری شما را تهدید نمی کند. این درحالی است به واسطه خدمات ارائه شده توسط شرکت اجاره ماشین ناواران، اجاره خودرو در زمان کرونا یکی از ایمن ترین گزینه ها برای حمل و نقل و سفرها می باشد

پیش از پایان…

اجاره خودرو می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهد و از طرفی رفاه و آسایش هرچه بیشتر شما را فراهم کند؛ تنها کافی است هوشمندانه انتخاب کنید و خدمات اجاره خودرو را از شرکت های مجاز و معتبر دریافت کنید.

درخصوص اجاره خودرو مجاز با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت اجاره خودرو، همانطور که در قسمت های پیشین اشاره شد، شما می توانید از خدمات تنها سامانه مجاز اجاره ماشین ایرانی به نام «ناواران» استفاده کنید. باجستجو نام این شرکت در گوگل و بررسی وب سایت شرکت ناواران، می توانید لیست قیمت اجاره خودرو با مجوز رسمی و ناوگان ماشین های اجاره ای شرکت ناواران را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا