رپرتاژ

ارزان‌ترین ردیاب خودرو در ایران (بررسی + مشخصات)

دنبال خرید ردیاب ارزان قیمت و مطمئن هستید؟ در این مقاله به شما خوش قیمت‌ترین ردیاب بازار را معرفی می‌کنیم، همین طور به صورت اجمالی یک مدل ارزان قیمت که ارزش خرید بسیار بالایی دارد را مورد موشکافی و نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

این مقاله برای چه مخاطبانی مناسب است؟

معرفی ارزان ترین ردیاب خودرو می‌تواند به مشتریانی که به دنبال یک ردیاب یا به اصطلاح جی پی اس برای خودرو خود هستند کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. یکی از این محصولات با کیفیت برای ردیاب خودرو، ردیاب NG430 نام دارد که به عنوان یک ردیاب خودرو ارزان و با کیفیت شناخته می‌شود.

ردیاب ارزان

مهم‌ترین مزیت های ردیاب ارزان نیکان جی پی چیست؟

همانطور که پیش‌تر مطرح کردیم، این ردیاب ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های ردیاب ارزان قیمت NG430 آشنا شوید:

  • قیمت ارزانی دارد.
  • نرم افزار اختصاصی برای ردیابی طراحی شده است.
  • نصب آسان و بسیار راحتی دارد.
  • در برابر شرایط آب و هوایی ایران مقاومت لازم را دارد.
  • مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد.
  • در برابر ضربه و هر گونه آسیب مقاوم است.
  • هم بصورت آنلاین هم آفلاین قابلیت ردیابی دارد.
  • دارای اندازه بسیار کوچک برای مخفی شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • دارای اعلانات هشدار برای خبر کردن از دزدیده شدن
  • وجود سنسور و تعریف محدوده مورد نیاز برای حرکت ماشین
  • یک سال گارانتی ویژه از تیم تخصصی نیکان جی پی اس دارد.
  • قابلیت مدل سفارشی برای ایجاد سنسور ضربه و لغزش

ردیاب NG430 چگونه بر روی وسایل نقلیه نصب می‌شود؟

همانطور که گفته شد نصب ردیاب NG430 بسیار ساده است. این ردیاب با استفاده از سیم کشی به باتری یا همان برق خودرو متصل می‌شود و می‌توان از آن در نقاط مختلفی از خودرو و به طور مخفی استفاده کرد. عملکرد ردیاب خودرو NG430 خیلی جالب و قابل توجه است به طوری که می‌تواند با استفاده از سیم کارت، به طور مخفی در همه جا نصب شود.

این ردیاب می‌تواند اطلاعات دقیق را با استفاده از راه اندازی مجدد دوباره به کاربر ارسال کند و یکی از مزایای موجود در آن استفاده از قابلیت های مختلفی مانند اپلیکیشن های ردیابی، پیامک و یا ایجاد پنل خصوصی برای ایجاد ارتباط بیشتر است.

آیا می‌توان ردیاب خودرو NG430 را بر روی تمامی‌خودروها نصب کرد؟

ردیاب خودرو NG430 بر روی تمامی‌خودروها قابل نصب است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک نصب بسیار آسانی دارد. همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد وجود تنها یک کابل برق متصل شونده به باتری خودرو، می‌تواند انرژی مورد نیاز برای بکار افتادن این ردیاب را فراهم کند. همچنین ردیاب خودرو NG430 دارای یک باتری داخلی است که در زمان های ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یعنی اینکه در زمان هایی که این ردیاب قادر به دریافت برق از سمت خودرو نیست (برای مثال در زمان هایی که ماشین سرقت می‌شود و یا باتری آن برداشته شود)، وجود باتری خارجی این امکان را به کاربر می‌دهد تا فورا موارد مورد نیاز برای ردیابی به کاربر ارسال شود. در این شرایط ردیاب خودرو NG430 می‌تواند حداقل ۴ تا ۸ ساعت روشن بماند و برای پیدا شدن هر چه زودتر خودرو به افراد کمک کند.

چرا باید ردیاب خودرو NG430 را بخریم؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ردیاب NG430 نیکان جی پی اس، بسیار ارزان است و با قیمت مناسبی در بازار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. استفاده از این ردیاب خودرو برای هر ماشینی ضرورت دارد زیرا برخی از رانندگان و دارندگان وسایل نقلیه تصور می‌کنند که تنها داشتن قفل پدال و فرمان برای جلوگیری از دزدیده شدن کافی است.

اما وجود یک ردیاب استاندارد می‌تواند با یک سرچ ساده، مکان دقیقی از محل دزدیده شدن ماشین را برای شما نمایش دهد.

پس اگر می‌خواهید برای پیش گیری از هر حادثه‌ای، به فکر و چاره باشید خرید ردیاب خودرو NG430 به شما توصیه می‌شود. کیفیت بالا با وجود قیمت ارزان این ردیاب به همراه ویژگی هایی نظیر:

  • هشدار دادن با آلارم اعلام سرقت خودرو
  • هشدار دادن با آلارم کم شدن بنزین خودرو

ممکن است برای بسیاری از کاربران باور نکردنی باشد. اما موضوع اصلی این است که شدنی است و دور از انتظار نیست که شما با این قیمت کم، به یک محصول با کیفیت بالا مواجه شوید. جهت آشنایی بیشتر با این ردیاب با کارشناسان نیکان جی پی اسبه شماره ۰۲۱-۴۶۰۴۶۰۵۱ تماس بگیرید و برای دریافت قیمت انواع ردیاب خودرو و خرید ردیابی مطمئن، به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

بهتر از اینم مگه میشه؟!

ردیاب خودرو NG430 در دو مدل برای مشتریان طراحی و تولید شده است. به این صورت هر مشتری با هر توان مالی می‌تواند ردیاب مناسب خود را انتخاب کند و از خودرو یا هر اشیای قیمتی که ارزشمند است بصورت خاطرجمع نگه داری کند.

  • معمولی
  • سفارشی

مدل معمولی این ردیاب باتوجه به قیمت کم، از ویژگی های خاصی مانند ردیابی کردن به صورت آنلاین، اعلام موقعیت بر روی نقشه، مشاهده دقیق مسیر حرکت، هشدار سرقت خودرو و … پشتیبانی می‌کند.

مدل سفارشی ردیاب خودرو NG430 نیز امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان به همراه دارد که می‌توان به مواردی مانند:

  • خروج از محدوده تعیین شده
  • وجود سنسور ضربه
  • سنسور لرزش
  • و …

اشاره داشت. البته ممکن است که در برخی از موارد قصد داشته باشید هزینه بیشتری برای خرید ردیاب خودرو در نظر بگیرید که مناسب‌ترین ردیاب‌ها با قیمت های تقریبا بالا می‌توانند در مدل های ردیاب آهنربایی و ماهواره‌ای باشند.

تفاوت مدل معمولی با سفارشی در ردیاب خودرو NG430

هر دو مدل از این ردیاب از آنتن های جی پی اس برخوردار هستند که می‌توانند در عرض ۵ دقیقه مکان دقیق را برای کاربر ارسال کنند. ردیاب های معمولی N430 تمامی‌ویژگی های مناسب یک ردیاب را دارند اما همانطور که گفته شد در مدل سفارشی کاربران می‌توانند تمامی‌امکانات جی پی اس های خودرو معمولی به همراه سنسور و هشدارها را داشته باشند. اطلاعاتی که درون پنل های این ردیاب برای کاربران در نظر گرفته می‌شود به صورت رایگان و مادام العمر است و از این رو در هر زمان می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

این موارد از مزایای اصلی ردیاب خودرو NG430 به شمار می‌روند. از این رو اگر به دنبال خرید یک ردیاب استاندارد، با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید خرید این ردیاب به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان از کیفیت بالای آن با خبر شوید. وزن کم این ردیاب، قطعا در هنگام نصب شما را متعجب خواهد کرد. با ردیاب خودرو NG430 امنیت را تجربه کنید.

حرفه‌ای بخوانیم، حرفه‌ای بررسی کنیم!!

در نیکان جی پی اس، مقالات بسیار زیادی در مورد انواع مدل های ردیاب خودرو منتشر شده است. اگر نیاز به بررسی حرفه‌ای انواع ردیاب خودرو دارید، حتما سایت نیکان جی پی اس را جزو اولویت های مطالعه و بررسی تان قرار دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا