پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

از سامانه فروش ویژه سایپا چه می دانید؟

سامانه فروش ویزه سایپا محلی است که کلیه‌‌ی اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام و خرید خودروهای شرکت سایپا در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای بررسی جزئیات و اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش سایپا، از طریق سامانه فروش ویژه محصولات سایپا اقدام کنید.

شرکت سایپا

شرکت سایپا، در سال ۱۳۴۴ بنیان گذاشته شده و به عنوان یک شرکت خودروسازی ایرانی شناخته می‌شود که در تهران واقع شده است. سیتروئن نخستین محصول این شرکت بشمار می‌رود که با همکاری شریک فرانسوی سایپا تولید شده است. سایپا مدل‌های متعددی از ژیان طی آن سال‌ها تولید کرده است.

شرکت سایپا در سال ۱۳۵۲ با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو به توافقی می‌رسد که چندین مدل خودرو رنو به بازار عرضه کند.

دولت ایران طی انقلاب ۱۳۵۷، مالکیت شرکت سایپا را به دست گرفت و سپس از آذر ۱۳۶۰ زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت.

از جمله دستاوردهای شرکت سایپا، تولید خودرو تیبا است که در واقع نخستین خودرو انحصاری سایپا بشمار می‌رود. تیبا در سال ۱۳۸۷ رونمایی شد و تمام بخش‌های آن از جمله موتور، ساخت ایران است.

شرکت سایپا طی دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰، چندین خودرو انحصاری طراحی نمود و در بازار عرضه کرد که همگی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. تیبا ۲، ساینا، کوییک و شاهین از جمله خودروهای سایپا است که بسیار پرطرفدار بشمار می‌رود.

محصولات سایپا

امروزه در سامانه فروش ویژه محصولات سایپا خودرهای متعددی عرضه می‌شود. در طرح پیش فروش محصولات سایپا، ساینا S، کوییک با رینگ فولادی و کوییک دو رنگ (Quik-R) قابل خرید است. البته اینکه برای اطلاعات بیشتر و دیگر محصولات عرضه شده و انجام مراحل خرید، اطلاعیه‌های فروش را به صورت متدام بررسی کنید.

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا و نکات مهمی که متقاضیان باید مد نظر قرار دهند از طریق سامانه فروش ویژه محصولات سایپا اقدام نمایید.

در حال حاضر سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی وجود ندارد و خودروهای سایپا از طریق ثبت نام و قرعه کشی قابل خرید است.

سامانه فروش ویژه محصولات سایپا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا