اخبار خودرو

اطلاعات بیشتر در مورد خودرو آینده جیپ

اطلاعات بیشتر در مورد خودرو آینده جیپ – با توجه به اطلاعات درز کرده موارد بیشتری در مورد محصولات آینده FCA – SUV و وانت ها به طور خاص منتشر شده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، این خودروساز بیش از ۱۰ میلیارد دلار در کارخانه های ایالات متحده آمریکا سرمایه گذاری کرده است. مجتمع موتور Mack Avenue در دیترویت برای ساخت نسل بعدی جیپ گرند چروکی نسل بعدی در سال ۲۰۲۱ و مدل دوم بزرگتر با سه ردیف در دست ساخت است. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد خودرو آینده جیپ

خودرو دوم از همان پلتفرم و بسیاری از مؤلفه های مشترک استفاده خواهد کرد ، اما نام متفاوتی دراد. انتظار می رود تولید تا پایان سال ۲۰۲۰ و درست چند ماه قبل از Grand Cherokee جدید تولید این خودرو  آغاز شود.

نوع پیشرانه پلاگین در انواع ترکیبی از این دو خودرو نیز برنامه ریزی شده است. در کل این خودرو ها در سال ۲۰۲۰ با نام های Jeep Wrangler PHEV و Dodge Durango PHEV احتمالا آماده ورود به بازار هستند.

در همین حال اطلاعات بیشتر در مورد خودرو آینده جیپ ، کارخانه وارن کامیون با تعهد ۲ میلیارد دلاری توسط FCA، جدیدترین Jeep Wagoneer و Grand Wagoneer را تولید خواهد کرد ، یک جفت SUV با اندازه کامل برای سال ۲۰۲۱.

اطلاعات بیشتر در مورد خودرو آینده جیپ

خودرو Rebel TRX سال آینده وارد تولید می شود و سرانجام خودرو فورد F-150 Raptor احتمالا یکی از رغیبایان سرسخت این خودرو باشد. این می تواند به لطف یک نسخه مجهز به ۶.۲ لیتری V8 که در مدل های Dodge Challenger و Charger SRT Hellcat استفاده شده استروی یان خودرو قرار بگیرد و به قدرتمندترین وانت نیم تن در صنعت خودرو سازی تبدیل شود.

با توجه به اخباری که در  LeftLaneNews منتشر شده است، ما باید فرض کنیم که این تصمیمات نهایی طبق قرارداد UAW است مگر اینکه FCA در طول مراحل پیش از تولید دچار مشکلات غیر منتظره شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا