رپرتاژ

اعتماد یدک معتبرترین واردکننده قطعات یدکی جک j5

خرید لوازم یدکی جک همواره یکی از دغدغه‌های مالکان این برند محبوب چینی بوده‌است. خودروی جک جی ۵ (JAC J5) یک سدان جمع و جور است که توسط JAC Motors، خودروساز چینی تولید می‌شود. جک جی فایو اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی‌شد. شرکت کرمان‌موتور از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۶ اقدام به مونتاژ و عرضه این خودرو در بازار ایران کرد. در ابتدا تنها جک جی‌۵ دنده‌ای با حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی  تولیدشد اما پس‌از مدتی جک جی۵ با گیربکس اتومات با حجم موتور ۱۸۰۰ سی‌سی وارد بازار خودروی ایران‌شد.

باتوجه به توقف تولید خودروی جک j5، خرید لوازم یدکی خودروهای جک همواره یکی از نگرانی‌های جک سواران بوده‌است. اعتماد یدک به‌عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی لوازم یدکی جک s5 این امکان را برای دارندگان این خودرو در سراسر کشور فراهم کرده‌است تا قطعات یدکی اصلی جک جی ۵ را بصورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

در این قسمت به‌معرفی فروشگاه اعتماد یدک خواهیم پرداخت. سپس نکات مهم درباره لوازم یدکی جک j5 را بررسی می‌کنیم.

خرید لوازم یدکی جک j5 از اعتماد یدک

اعتماد یدک یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو است که به‌صورت تخصصی در زمینه عرضه قطعات یدکی جک j5 فعالیت می‌کند و انواع لوازم یدکی خودروی جک j5 را در دسته بندی‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند.

قطعات یدکی جک j5 ارائه‌شده در اعتماد یدک به شرح زیر است:

  • قطعات موتوری جک جی۵: بلبرینگ، بوش، میل لنگ، یاتاقان، تسمه تایم، سنسور اکسیژن، کارتر روغن و کاسه نمد و …
  • قطعات بدنه جک جی۵: آینه، سپر، درب صندوق، درب کاپوت، چراغ، جلوپنجره، شلگیر و …
  • لوازم گیربکس: خنک‌کن روغن گیربکس، پلوس و سر پلوس و دنده تایمینگ …
  • قطعات برقی جک j5: وایرشمع، شمع‌موتور، سنسورها، چراغ، مه‌شکن، واترپمپ، پمپ‌بنزین، ایربگ و..
  • قطعات سیستم ترمز: لنت‌ترمز، دیسک‌ترمز، کالیپر‌ترمز، abs
  • قطعات داخل کابین: آفتابگیر، دستگیره‌ها، داشبورد، کلیدها، دسته راهنما و…
  • سیستم تعلیق: سیبک، دسته موتور، کمک فنر، طبق، رام، اکسل، هرزگرد، میل تعادل، میل موجگیر، جعبه فرمان و …
  • لوازم بخاری و کولر جک j5: کمپرسور، رادیاتور، فن و …

درصورت نیاز به مشاوره قبل از خرید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را دارند. شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی جک موجود در سایت اعتماد یدک، می‌توانید به بررسی و مقایسه و خرید قطعات یدکی مورد نظرتان بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع‌وقت درب منزل تحویل بگیرید. روش‌های ارسال کالای مختلفی برای ارسال قطعات برای مشتریان در شهرستانها درنظر گرفته شده‌است. مشتریان تهرانی امکان خرید حضوری قطعات یدکی در فروشگاه اعتماد یدک را دارند.

اعتماد یدک جهت کسب اعتماد مشتریان سیاست بازگشت محصول شفافی را در پیش گرفته‌است. اگر مشتریان از خرید کالای خود رضایت نداشته باشند می‌توانند کالا را به فروشگاه برگردانند.

قیمت لوازم یدکی جک j5

باتوجه به وارداتی بودن قطعات خودروی جک، قیمت قطعات یدکی جک j5 وابسته به نرخ ارز می‌باشد. باتوجه به اینکه اعتماد یدک از واردکنندگان اصلی قطعات یدکی جک جی۵ در کشور است، بدلیل حذف واسطه‌ها قیمت لوازم یدکی جک j5 ارائه شده در اعتماد یدک نسبت به سایر رقبا کمتر است.

همچنین برند سازنده قطعه یدکی در قطعات غیرشرکتی جک نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت قطعات یدکی جک است. پیشنهاد ما این است که ضمن تهیه لوازم یدکی جک از فروشندگان معتبر، از اعتبار برند و کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

کیفیت قطعات یدکی جک j5

از نظر کیفیت  قطعات نیز کیفیت قطعات جک جی فایو که در اعتماد یدک عرضه می‌شوند دقیقا  برابر با قطعات اورجینال و فابریک هستند.

اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان قطعات تست شده و با کیفیت جک j5 را به دست مشتریان خود برساند. قطعات وارداتی از چین از واردکننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

از آنجاییکه قطعات غیرشرکتی جک j5 وابسته به شرکت سازنده آنهاست، اعتماد یدک همواره در تلاش است تا قطعات غیر شرکتی جک j5 موجود در سایت کیفیت قابل قبولی داشته باشند  و از سازندگان معتبر خریداری شوند.

نکات مهم درباره قطعات یدکی جک j5

طبق آمارهای فروش سایت اعتماد یدک، آسیب پذیر ترین قطعه خودروی جک j5 توپی به همراه بلبرینگ (توپی کامل چرخ عقب) میباشد. زمانی که این قطعه مشکل پیدا میکند، صدای بسیار آزار دهنده ای به داخل اتاق انتقال داده می‌شود.

ماشین جک j5 به دلیل دماغه بلند، در صورت بروز حادثه و تصادف از جلو، نیاز به تعویض درب موتور دارد و چراغ های جلو دارد.

دقت داشته باشید در زمان تعویض تسمه تایم خودروی جک جی ۵ اتومات ۱۸۰۰ سی سی حتما سفت کن تایم و بلبرینگ ها نیز بررسی شوند و ترجیحا تعویض گردند.

جک j5 دنده ای ۱۵۰۰ سی سی موتور زنجیری دارد و تسمه تایم ندارد.

با توجه به قیمت بالای برخی اقلام مانند چراغ ها و آینه های جک j5، شما میتوانید در صورت نیاز برخی از لوازم بدنه اتومبیل خود را به صورت غیر کامل خریداری کنید. برای مثال راهنمای روی آینه را به جای آینه کامل تعویض کنید، یا طلق چراغ را به جای چراغ کامل تعویض نمایید.

دستگیره های داخلی جک جی ۵ دنده ای، مات است و دستگیره های داخلی جک جی ۵ اتومات، براق است. داشبورد، رو دری ها و پنل وسط در مدل های مختلف جک جی ۵ از لحاظ رنگ متفاوت هستند. حتما قبل از خرید با فروشنده مشورت کنید.

مهم است که قطعه یدکی صحیح را برای خودروی جک جی ۵ خود تهیه کنید، زیرا تفاوتهای موجود بین مدل دنده ای و اتومات جک j5 می تواند بر سازگاری و عملکرد قطعات تأثیر بگذارد.

اطلاعات تکمیلی درباره خودروی جک j5

رقیب اصلی خودروی جک جی ۵، خودروی لیفان ۶۲۰ است ولی به طور کلی خودروی جک نسبت به لیفان ماشین بهتری هستند. جک J5 یک سدان جمع و جور است که تجربه رانندگی راحت و ایمن را فراهم می کند. چه در حال رفت و آمد به محل کار باشید، چه در حال انجام وظایف یا یک سفر جاده ای، J5 یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک وسیله نقلیه مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. همچنین جک جی ۵ یک گزینه کاربردی برای خانواده ها یا کسانی است که به یک وسیله نقلیه جادار نیاز دارند.

از نظر ایمنی، خودروی جک j5 به مجموعه ای از ویژگی ها مانند ترمزهای ضد قفل، کنترل پایداری الکتریکی و کیسه ی هوا راننده و سرنشین مجهز شده است. همچنین ویژگی هایی مانند دوربین دید عقب، سنسورهای پارک و سیستم اطلاعات با صفحه لمسی که با گوشی های هوشمند اندروید و اپل سازگار است، دارد.

فضای داخلی خودروی جی ۵ به خوبی تعبیه شده است، ویژگی هایی را برای تجربه ی یک رانندگی راحت در طراحی اش ارائه داده است. این ویژگی ها عبارتند از تهویه مطبوع، شیشه های برقی و فرمان قابل تنظیم و …. .

جک جی ۵ اتومات با داشتن آپشن های بیشتر ، خریداران کمتری نسبت به  جک جی ۵ دستی دارد. شاید یکی از دلایل آن قیمت پایین تر نسخه دستی باشد اما با توجه به تکنولوژی بهتری که در ساخت موتور ۱.۵ لیتری بکار رفته است مصرف پایین تری نسبت به مدل اتومات ۱.۸ لیتری هم دارد.

جمع بندی

در خاتمه یادآور می‌شویم انتخاب یک گروه فنی متخصص در زمینه قطعات یدکی خودرو، نوعی سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. اکنون خیالتان راحت است که هر وقت نیاز به تعویض قطعه‌ای از خودروی جک جی فایو پیدا کنید، یک تیم مجرب و باسابقه همچون گروه اعتماد یدک پارس به فاصله یک تماس تلفنی، راهنمایی فنی و پشتیبانی کامل شما را بر عهده خواهند گرفت.

به یاد داشته باشید، در هر کدام از شهرهای کشور که باشید پس از انتخاب قطعه مورد نظر از درگاه اینترنتی اعتماد یدک ظرف چند روز، کالای خود را درب منزل تحویل می‌گیرید. اعتماد یدک این امتیاز را برای مشتریانش درنظر گرفته که تا ۷ روز کاری پس از خرید بتوانند کالای خریداری شده را مرجوع کنند. مشتریان تهرانی میتوانند با مراجعه به آدرس اعتماد یدک واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف – کد پستی ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی میتوانید با شماره تلفن
۰۲۱-۹۱۰۰۷۰۲۳ تماس بگیرید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا