اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشگروه بهمن موتورگروه های خودروسازی

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات گروه بهمن

مراسم قرعه کشی جدیدترین طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات گروه بهمن روز گذشته برگزار و اسامی برندگان آن در سایت فروش محصولات این خودروساز منتشر شد.

نتایج قرعه کشی پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش گروه بهمن اعلام شد که بر اساس اعلام گروه بهمن منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخش‌نامه اقدام کرده و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات گروه بهمن

متقاضیان خرید خودروهای گروه بهمن با مراجعه به سایت https://bahman.iranecar.com/winners می‌توانند نتایج قرعه کشی طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات این خودروساز را مشاهده کنند.

در این طرح گروه بهمن خودروهای فیدلیتی، وانت کارا تک کابین و دوکابین و ون باری اینرودز را به صورت قرعه کشی و از طریق طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به فروش رساند.

گفتنی است، گروه بهمن در این مرحله در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش به عرضه ۱۹۳۰ دستگاه خودرو اقدام  کرده که ۳۶ هزار و ۸۴۷ نفر متقاضی خرید این محصولات بودند که از این میان ۲۹ هزار و ۶۱۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشترین میزان تقاضا برای خودرو فیدلیتی و کمترین تقاضا برای خودرو اینرودز ثبت شد.

نمایش بیشتر

۱۳ دیدگاه

  1. با سلام خدمت مسئولین محترم، بنده معلول جسمی هستم و نیاز مبرم به خودرو دارم تا بحال چند بار در طرحهای قرعه کشی شما ثبت نام کردم ولی تا بحال برنده نشدم جریانش چیه مگر نه اینکه باید خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسه در عمل بیشتر دست دلال رسیده این کجاش مصرف کننده واقعیه؟

    1. با سلام و احترام؛ دوست عزیز امیدوار هستیم که با توجه به شرایط ویژه شما، در اولین مرتبه موفق به دریافت خودرو شوید.

    2. سلام شرمنده شما میتونی با ۸۵۰تومنم تو بازار آزاد یه خودروی اتومات خوب ایرانی بگیری یا این دنبال چیز دیگه هستید

  2. با عرض سلام خدمت شما مسئولین محترم لطف کنید سهمیه ای هم برای معلولین در نظر بگیرید چون بنده نیاز مبرم به خودرو دارم با تشکر چون در غیر اینصورت بنده نمیتوانم صاحب خودرو شوم لطف کنید به فکر من هم باشید شما صدای من باشید با تشکر.

  3. سلام عزیزان منم نیاز دارم یه فیدیلیتی داشته باشم ، واقعا نیاز دارم لطفا بررس ی کنید

  4. با عرض سلام و ادب خدمت مدیریت محترم شرکت بهمن موتور، بنده تا کنون دو ایمیل برای شرکت فرستاده ام و شرح حال خود را مبنی بر اینکه معلول جسمی حرکتی هستم و چند بار در طرحهای قرعه کشی شما شرکت کرده ام ولی تا کنون برنده نشده ام و مطلب دیگر اینکه در ایمیل قبل نیز به آن اشاره کردم متاسفانه بنده به عنوان معلول مصرف کننده واقعی تا کنون موفق به دریافت خودرو نشده ام ولو اینکه نیاز مبرم به داشتن خودرو ضروری است، و لذا از مدیریت محترم تقاضا دارم که که سهنیه ای برای اینجانب نیز در نظر بگیرید تا بنده نیز بتوانم صاحب خودرو شوم با تشکر

  5. باسلام مگر نگفتن طرح جوانی جمعیت من مادر ۳فرزند هستم که فرزند سومم تازه به دنیا اومده ولی تا امروز ۶ بار در قرعه کشی ایرانخودرو شرکت کردم تازه با بهمن موتور آشنا شدم و فهمیدم قرعه کشی داره فکر میکنم برای ما مادران هم سهمی قایل باید شد

    1. عرض سلام و احترام؛

      از طریق گروه بهمن با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ پیگیری بفرمایید.

      موفق باشید.

  6. سلام نتایج قرعه کشی کی اعلام میشه من واقعانیازدارم درطرح جوانی جمعیت اصلاانصاف وعدالت رعایت نشده بنده فرزنددومم الان یک سالش شده ودوباربهمن موتورثبت نام کردم وچندین بارایرانخودروولی برنده نشدم درحالی که خیلی ازدوستانی که تازه فرزنددار شدنددرهمان ثبت نام های اولیه برنده شدندمایه خانواده چهارنفره تویه خونه۵۰متری زندگی میکنیم وبه پول این ماشین خیلی خیلی نیازدارم که یه خونه بزرگتراجاره کنم لطفاپیگیری کنیدازتون خواهش میکنم انقدربااحساسات مادران ومردم بازی نکنیدنتیجه قرعه کشی رواعلام کنید

    1. وست عزیز سلام؛

      فرایند فروش تحت نظارت مستقیم گروه بهمن و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. بنابراین نسبت به صحت و عادلانه بودن این فرایند اطمینان داشته باشید.

      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      موفق باشید.

  7. سلام نتایج قرعه کشی کی اعلام میشه من واقعانیازدارم درطرح جوانی جمعیت اصلاانصاف وعدالت رعایت نشده بنده فرزنددومم الان یک سالش شده ودوباربهمن موتورثبت نام کردم وچندین بارایرانخودروولی برنده نشدم درحالی که خیلی ازدوستانی که تازه فرزنددار شدنددرهمان ثبت نام های اولیه برنده شدندمایه خانواده چهارنفره تویه خونه۵۰متری زندگی میکنیم وبه پول این ماشین خیلی خیلی نیازدارم که یه خونه بزرگتراجاره کنم لطفاپیگیری کنیدازتون خواهش میکنم انقدربااحساسات مادران ومردم بازی نکنیدنتیجه قرعه کشی رواعلام کنیدممنون

  8. سلام نتایج قرعه کشی کی اعلام میشه لطفاپاسخگوباشیدمن چندین باردرقرعه کشی ثبت نام کردم هم ایران خودروهم بهمن ولی برنده نمیشم فرزنددومم الان یک ساله عستش وخبری ازحمایت نیس درحالی که دوستانی بودند که طی همان ثبت نام های اولیه برنده خودروشدندمن یه مادرنیازمندم لطفابه درخواستم رسیدگی کنیدممنون

    1. دوست عزیز سلام؛

      فرایند فروش تحت نظارت مستقیم گروه بهمن و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. بنابراین نسبت به صحت و عادلانه بودن این فرایند اطمینان داشته باشید.

      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا