اخبار خودرو

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا شهریور ۹۹

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا شهریور ۹۹ به عنوان هفتمین مرحله از فروش همراه با قرعه کشی این گروه خودروسازی کشور، امروز پنج شنبه ۲۰ام شهریور انجام می پذیرد. مراسم قرعه کشی دیروز با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه ها انجام پذیرفت.

طی این قرعه کشی ۱۷۲ هزار و ۸۰۱ نفر در قرعه قرار گرفتند که در واقع این تعداد افراد واجد شرایط ورود به قرعه کشی از میان ۱۷۹ هزار و ۶۰۵ نفر ثبت نام کنندگان اولیه بودند.

با انجام قرعه کشی این دوره، اسامی ۴۰ هزار نفر به عنوان برنده اولیه قرعه کشی سایپا، انتخاب شده و البته ۴۰ هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شده اند تا در حالتی که منتخبان اصلی به هر دلیلی ثبت نام خود را تکمیل نکرده و وجه لازم را واریز نکردند، از نفرات رزرو دعوت به عمل بیاید.

لازم به توضیح است که در این طرح پیش فروش سایپا، ۸ هزار دستگاه خودروی شاهین سایپا ارائه شده است و به مشتریان تحویل خواهد شد. در حقیقت ۵۶ هزار و ۳۵۹ متقاضی برای شاهین سایپا ثبت نام کردند که به اندازه ۵۴ هزار و ۳۵۳ نفر از آن ها دارای شرایط لازم شرکت کردن در قرعه کشی بودند.

همین طور به اندازه ۴ هزار دستگاه خودرو کوییک آر نیز در این طرح عرضه شده است که ۲ هزار عدد از آن ها دارای تریم قرمز خواهد بود. به جز این ۴۵۰۰ دستگاه ساینا.اس، ۴۵۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵۵۰۰ دستگاه ساینا معمولی، ۶۵۰۰ دستگاه تیبا، ۴ هزار دستگاه تیبا۲ و ۳ هزار دستگاه وانت ۱۵۱ نیز عرضه می شود.

خاطر نشان می شود که به جز اعلام اسامی افراد منتخب در وب سایت، به این عده با پیامک نیز اطلاع رسانی صورت می گیرد.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا