اطلاعیه‌های فروشاخبار خودروسایپاگروه های خودروسازی

اعلام زمان واریزوجه و ثبت نام منتخبین طرح عادی گروه خودروسازی سایپا

متقاضیان خرید خودرو دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، که از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ و یا تا تکمیل ظرفیت هر کدام که زودتر حادث شود، با مراجعه به سامانه مذکور به تغییر سفارش درخواست خرید محصولات شرکت خودروسازی سایپا و تغییر سفارش درخواست خرید خودرو از سایر خودروسازان جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس DA اقدام نموده و پس از تغییر سفارش پیامک به ایشان ارسال می‌گردد می‌رساند، امکان واریزوجه و ثبت‌نام خودرو مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

شرایط فروش فوق‌العاده:

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریزوجه پس‌از تغییر سفارش برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده‌ است می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

۷ دیدگاه

  1. سلام من شاهین دستی زمستان ۱۴۰۳ برنده شده بودم و اخیرا پیامکی واسم آمده که نتوانستم ان را بخوانم و پاک شده. لطفا راهنمایی بفرمایید کدام قسمت میتوانم پیامکهای دریافتی را رویت کنم.

    1. سلام وقت بخیر. لطفا با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید تا استعلام بگیرند و راهنماییتون کنند.

  2. باسلام
    منم اسمم برای شاهین دستی دراومده بود قبلا برای پاییز ۱۴۰۳..الان پیامک اومده برای شاهین اتوماتیک یا ساینا تکمیل وجه انجام بدین،، اگه من هیچکدوم از اینارو نخوام وبخوام منتظر بمونم برای سال آینده برای شاهین دستی آیا دیگه خودرو بهم تعلق نمیگیره و نوبتم حذف میشه؟؟
    لطفا راهنماییم کنید🙏

    1. سلام وقتتون بخیر. بستگی به خودروساز انتخابی و شرایط بخشنامه داره باید با خودروسازی که مدنظرتون هست در دور بعدی ازش خرید کنید اطلاعات مدنظر رو کسب کنید.

  3. سلام
    من شاهین دستی برای زمستان ۱۴۰۳ برنده شده بودم .
    الان برام sms اومد که شاهین اتومات ۹۰ روزه میتونی ثبت نام کنی .
    الان اگر من طرح ۹۰ روزه رو ثبت نام کنم و خودرو اسفند به من تحویل بشه مدل ماشین ۱۴۰۳ میخوره؟
    یا ۱۴۰۲؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا