اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشسایپاگروه های خودروسازی

اعلام زمان واریز وجه منتخبین سامانه یکپارچه گروه خودروسازی سایپا( طرح عادی)

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به انتخاب خودرو کوییک آر دنده ای و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

شرایط پیش فروش:

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق گروه سایپا ارسال گردیده است، می‌توانند از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ بمدت ۳ روز، با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه خود اقدام نمایند.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. سلام بنده در سامانه یک پارچه دور دوم ثبت نام کردم و پاییز ۱۴۰۳ برام احراز گردید ساینا جی ایکس اما هیچ پیامی برام نیامده .در ضمن شنیدم قانونی اضافه شده که کسانی که هیچ ماشینی در خانواده ندارند و این اولین خودرو میباشد تحویل خودرو برایشان در اولویت قرار میگیرد .این حقیقت دارد یا خیر جهت راهنماییبرایه تحویل خودرو در زمانی کمتر .ازشما نهایت تشکر را دارم

    1. سلام وقت بخیر. دوست عزیز لطفا جهت بررسی مورد اول با پشتیبانی ایرانی کار با شماره ۵۴۹۴۵ تماس بگیرید. در خصوص سوال دومتون هم باید با پشتیبانی سامانه یکپارچه در ارتباط باشید.

      1. سلام این کوییک ار دنده ای که تو بخش نامه هست با کوییک ار دنده ای تیپ اس فرق داره یا همونه
        چون برا منم کوییک ار دنده ای تیپ اس موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ بوده ولی تا الان دعوتنامه نیومده

        1. سلام وقت بخیر. بله فرق دارند. در موعد فعال شدن بخشنامه پیامک واریز وجه برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا