اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشسایپاگروه های خودروسازی

اعلام زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودروی چانگان +CS35

به اطلاع متقاضیان حائز شرایط خرید خودروی چانگان +CS35 که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی نسبت به ثبت‌نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام نموده‌اند می‌رساند، براساس اولویت‌بندی صورت گرفته توسط وزارت‌صمت و تعداد خودروی وارداتی، در بخش دوم امکان ثبت‌نام خودروی درخواستی براساس الویت‌های اعلام شده جهت حائزین شرایط ” با ارسال پیامک اطلاعا رسانی” مطابق شرح ذیل فراهم گردیده است.

شرایط فروش:


متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده است از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند نیاز به دریافت مجدد کدکاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من این بخشنامه با شماره
    ۱۴۰۲۰۰۱۲۱ را کجا میتونم دانلود کنم
    لطفا راهنمایی کنند ثبت نام خودرو را انجام داده اما بخشنامه قابل دانلود نبود مرورگرهای مختلف امتحان شده ولی دانلود نشد

    1. سلام وقت بخیر. معمولا مهلت واریزوجه، از زمان ارسال پیامک به مدت ۳ روز تعیین میشه.

  2. سلام و درور خودروی وارداتی بهمن ماه چانگان ثبت نام کردم نتایج که اعلام میشه . ؟ممنونم

    1. سلام وقت بخیر. در خصوص اعلام نتایج باید با شرکت خودروساز تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  3. سلام
    من اسفند ۱۴۰۲ فروش نقد چانگان CS55 تحویل بهار ۱۴۰۳ ثبت نام کردم و آخرین وضعیتم “تخصیص خودرو” هستش و تغییری نکرده.ممکنه تحویل بیشتر از سه ماه طول بکشه؟کی تحویل میشه؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر. تحویل خودرو از سمت شرکت خودروساز انجام میشه و ایرانی کار صرفا پشتیبانی سایت رو بر عهده داره. باید به شرکت خودروساز مراجعه و یا با پشتیبانی شرکت سایپا تماس بگیرید. تا زمان تحویل خودروتون رو اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا