اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اعلام شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا

طبق برنامه اعلام شده متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ به مدت ۲ روز، به صورت بیست و چهار ساعته با ورود به سایت فروش اینترنیت محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

اعلام شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا

لازم به ذکر است که در هر دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، قیمت غیرقطعی بوده و هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی گردد.

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد گرفت.

نکته ۱: لازم به ذکر است جهت متقاضیانی که در هر دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ثبت نام نموده اند، ابتدا قرعه کشی روش پیش فروش یکساله انجام شده و در صورت منتخب شدن در قرعه کشی مذکور، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت درتولید شرکت داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت منتخب نشدن در روش پیش فروش یکساله در قرعه کشی پیش فروش مشارکت در تولید شرکت داده خواهد شد.

نکته۲ : در صورتیکه متقاضی محترم در یکی از روش های فروش شرکت نموده باشد، صرفاً در قرعه کشی همان روش شرکت داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا