اخبار خودرو

اعلام نتایج قرعه کشی سایپا

قرعه کشی محصولات سایپا با نظارت نهادهای مربوطه انجام شد و اسامی برندگان این طرح فروش برای مشاهده بر روی وبسایت سایپا قرار گرفته است. برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی سایپا کلیک کنید.

زمان تحویل خودروهای سایپا

طبق اعلام شرکت سایپا موعدتحویل خودروها در این طرح پیش فروش حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

قرعه کشی سایپا

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۵۷۶ هزار و ۷۱۱ نفر شرکت کردند که ۵۵۰ هزار و ۹۳۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۷ هزار و ۸۹۷ نفر شرکت کردند که ۱۷ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

برندگان سایپا

در قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده عادی سایپا ۴ هزار و ۲۵۰ نفر نفر به عنوان برنده انتخاب و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳ هزار و ۲۵۰ خودرو است و و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

ظرفیت محصولات سایپا

محصولات طرح فروش فوق‌العاده معمولی شامل هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس و هزار دستگاه وانت سایپا عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق‌العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس. ایکس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

قیمت سایپا

در طرح فروش سایپا محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

  • ساینا S با مبلغ ۱۶۹ میلیون ۸۱۷ هزار تومان
  • کوییک با گیربکس معمولی با مبلغ ۱۶۸ میلیون ۶۱ هزار تومان
  • تیبا EX۲ رینگ فولادی با مبلغ ۱۱۹ میلیون ۹۲۱ هزار تومان
  • سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با مبلغ ۱۵۰ میلیون ۵۶۴ هزار تومان

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین پیش فروش سایپا تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.‌

پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اسامی منتخبان طرح فروش فوق‌العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.‌

نمایش بیشتر

۶ دیدگاه

  1. سلام بنده برای فروش فوق‌العاده ثبت نام کرده بودم الان نتایج اومده اما تو سابق چیزی ننوشته ک برنده شدم یا نشدم دلیلش چی هست

  2. سایت اصلا قفله و کار نمیکنه که بخاییم استعلام بگیریم تو قرعه کشی شماره ما در اومده یا نه!؟ حالا که نمیشه استعلام گرفت باید چکار کنیم!؟

  3. سلام برای من روز پنجشنبه اس ام ای اومد که جهت واریز وجه و تکمیل فرایند ثلت نام خودروی کوییک اقدام نمایید
    ولی توی سایت کد رهگیری رو میزنم چیزی نشون نمیده و مقزنه تو نتایج نیستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا