اخبار خودرو

اقبال عمومی پیش فروش سایپا و نوید فروش ویژه بعدی

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا به اقبال عمومی پیش فروش سایپا و استقبال قابل توجه مشتریان از این طرح اخیر اشاره داشته و نوید داد که به زودی فروش ویژه بعدی سایپا نیز از راه خواهد رسید.

مجید باقری با اشاره به این اقبال عمومی پیش فروش سایپا و استقبال صورت گرفته از آن، وظیفه اصلی گروه خودروسازی سایپا را ارتقا کیفی محصولات و جلب رضایت مشتریان و هموطنان ایرانی اعلام داشت. آخرین پیش فروش سایپا که با این استقبال عمده روبرو شد، با موعد تحویل ۱۴۰۰ بوده و خودروسازی سایپا بر آن است تا محصولاتی به مراتب باکیفیت تر و با سطح رضایت مشتری بالاتر به بازار عرضه کرده و جای خالی خودروسازی های خارجی را با تمام توان در این شرایط تحریم پر کند.

وی در این خصوص گفت: وظیفه گروه خودروسازی سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده است لذا این مجموعه تمام توان خود را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.

مجید باقری اظهار داشت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در طرح پیش فروش محصولات سایپا شرکت کردند و این استقبال مردمی که جای تقدیر و تشکر دارد دو رسالت بزرگ را بر دوش ما می گذارد؛ یک آنکه مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای عرضه و توسعه محصولات جدید داشته باشد و دوم اینکه در جهت کاهش التهاب بازار، خودروهای تولیدی در موعد مقرر تحویل شود.

وی تاکید کرد: نکته بسیار مهمی که در طرح پیش فروش محصولات سایپا اتفاق افتاد، ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای خودروی شاهین بود که قرار است سری اول آن زمستان امسال وارد بازار شود لذا ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی شاهین گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه خودروسازی سایپا اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که خودروی شاهین مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است.

طبق چیزی که مجید باقری اعلام داشته است، خودروی شاهین بیش از تمام خودروهای این گروه خودروسازی، مورد استقبال مردم قرار گرفته و پس از آن نیز توجه بیشتر متوجه خودروی تیبا ۲، هاچ بک خوش تراش سایپا است. برنامه های تولید و عرضه سایپا به شکلی چیده شده که تحویل خودروها طبق وعده های قبلی به موقع به مشتری ها انجام شده و رضایت حداکثری تامین گردد.

همین طور وی با نوید طرح های فروش با تحویل فوری و نیز پیش فروش های بیشتر، این اطمینان خاطر داد تا زمان رسیدن به تامین کامل نیاز بازار، همراهی با مشتریان واقعی از سوی این گروه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا