رپرتاژ

امداد خودرو تویوتا و آنچه باید از امداد تویوتا بدانید

آیا  تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر زمانی خودروی تویوتای شما دچار مشکل شد چه باید انجام دهید؟ آیا اطلاعات خاصی در مورد امداد خودرو تویوتا دارید؟ و آیا اساسا نیاز به وجود یک مجموعه تخصصی برای تعمیر خودروهای خارجی نظیر تویوتا وجود دارد؟

خودروهای سواری عموما به دلایل فنی دچار مشکلات معتدد و در مواقعی غیر قابل پیش بینی می شوند که شما به عنوان یک راکب قادر به شناخت دلایل مربوط به آن نیستید. البته که نبود اطلاعات کامل و جامع در این مورد یک موضوع کاملا طبیعی ایست زیرا تعمیرات تخصص شما نیست. خصوصا اگر خودروی شما تویوتا باشد. و همان طور که می دانید تعمیر و نگهداری قطعات در خودروهای خارجی می تواند در کارآیی و عملکرد آن ها نقش بسزایی ایفا کند از این رو نمی توان از هر قطعه ای برای جایگزینی و از خدمات هر فرد یا مجموعه ای که مدعی تعمیرات خودروی تویوتاست استفاده کرد. تکنولوژی و فناوری های نوینی که در خودروی تویوتا استفاده می شود شما را به عنوان مالک آن مجاب می‌کند در صورت وجود مشکل فنی اقدام به حضور در مراکز تخصصی امداد خودرو تویوتا نمایید. بنابراین اگر خودروی تویوتای شما در مسیرهای جاده ای شهری و بین شهری دچار مشکل شد، بهتر است اقدام به برقراری ارتباط با امداد تویوتا نمایید. اما آیا شما اطلاعات کافی و شناخت کافی از امداد خودرو تویوتا که متعهد و متضمن کیفیت تعمیرات فنی بر روی خودروی شما باشد دارید؟ چگونه می توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید؟ در شرایط بحرانی مجموعه امداد و تعمیرگاه تویوتا می‌تواند به کمک شما بشتابد؟ در ادامه ی این مقاله به بررسی و گوشه‌ها و زوایای پنهان استفاده و برقراری ارتباط با امداد خودرو تویوتا خواهیم پرداخت، بنابراین همراه ما باشید.

امداد خودرو تویوتا

شرکت امداد تویوتا با هدف ارایه خدمات باکیفیت، مدرن و مطابق با دانش روز امداد خودرو، تعمیر و سرویس این خودروها مدت‌هاست فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با سال‌ها تجربه به صورت تخصصی و با حضور کادر مجرب و حرفه­ای امکان تعمیر و سرویس خودرو شما را دارد. شرکت امداد خودرو تویوتا با همکاری مستمر با تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات اورجینال تویوتا توانسته به یکی از مهمترین تامین کنندگان قطعات یدکی خوردورهای تویوتا در ایران بدل شود. همکاری مستمر و پیوسته در کنار خدمت رسانی خوب و رضایت‌مندی مشتریان سبب شده است که این مجموعه در حال حاضر یکی از برندهای تامین قطعات اصلی تویوتا در ایران باشد. از این رو اطمینان به این مجموعه به عنوان امداد تویوتا و تعمیرگاه تویوتا می تواند برای مالکین تویوتا کاری بسیار آسان باشد. علاوه بر تمامی آنچه در مورد قطعات و تعمیرات امداد تویوتا تاکنون گفته شد، می توان به جرئت بیان کرد تیم متخصص، زبده و ماهر تویوتا اکنون جزو برترین تعمیرکاران محصولات تویوتا در ایران هستند. شرکت امداد خودرو تویوتا به صورت دوره‌ای برای تعمیرکاران خود کلاس‌های آموزشی برگزار می کند و آن‌ها با بروزترین موارد ، مشخصات و سیستم‌های داخلی و فنی خودروهای تویوتا آشنا می‌شوند از این رو توانایی حل مشکلات در آن‌ها بسیار بالاست. علاوه بر این تعمیرکاران تویوتا خود نیز به صورت دوره ای و هر سه ماهه اطلاعات جمع آوری شده‌ی خود را در طول دوره‌ی کاری با یکدیگر به اشتراک می گذارند تا از تجربیات یکدیگر استفاده بیشتری ببرند. وجود چنین سیستم پایش و آموزشی هر مالک خودروری تویوتا را می تواند وسوسه کند که بخش تعمیرات و نگهداری خودروی تویوتا را به آن‌ها بسپارد.

چرا امداد خودرو تویوتا نسبت به سایرین متفاوت است؟

چندین و چند موضوع مهم وجود دارد که ما می توانیم در امداد خودرو تویوتا در مورد آن بحث کنیم اما یک موضوع مانند نگینی بر تارک مجموعه ی امداد تویوتا می‌درخشد و آن کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت مشتری است. در ادامه‌ با امکانات و خصوصیات برتر امداد خودرو تویوتا و ویژگی­های منحصر به فرد تعمیرگاه تویوتا و امداد تویوتا در این مجموعه آشنا می­شویم. یکی از برترین ویژگی‌های امداد خودرو تویوتا وجود دارد فرآیند کاری و سیستم کاملا روشن و شفاف است. شما تنها با تماس تلفنی و اعلام درخواست به مرکز خدمات امداد خودرو تویوتا، می‌توانید این فرآیند را تجربه کنید. زیرا پس از اعلام وصول درخواست، موقعیت مکانی شما شناسایی می‌شود و به نزدیک ترین امداد تویوتا اطلاع رسانی خواهد شد که جهت رفع مشکل فنی، خود را به شما برساند. آن‌ها پس از حضور و بررسی تمام تلاش خود را خواهند کرد که در مکان خرابی نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند. اگر امکانات و تجهیزات اجازه‌ی ارایه ی خدمات بیشتر را ندهد با مشورت با شما و اطلاع رسانی دقیق وضعیت خودرو اقدام به حمل مناسب و ایمن خودرو به محل تعمیرگاه تویوتا خواهند نمود.

امداد خودرو تویوتا

خدمات با کیفیت امداد خودرو تویوتا

اگر خودروی شخصی شما تویوتاست احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که در ساعات پایانی شب یا روزهای تعطیل به دنبال تعمیرگاه تویوتا یا امداد تویوتا بوده باشید. یکی از خصوصیات تیم امداد خودرو تویوتا و تعمیرگاه تویوتا خدمات به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته است. گروه امداد خودرو تویوتا این قابلیت را دارد تا بدون افت کیفیت خدمت رسانی خود را در همه ساعات شبانه روز ادامه دهد.

قطعات یدکی با کیفیت در تعمیرگاه تویوتا

تیم و مجموعه امداد خودرو تویوتا برای انجام کار خود از قطعات یدکی اصل، اورجینال و با کیفیت استفاده می­کنند. وجود قطعات یدکی باکیفیت و مطلوب در تعمیرگاه تویوتا می­تواند این نگرانی شما جهت استفاده از قطعات با کیفیت و غیر کپی را برطرف سازد. تعمیر خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز توسط تیم حرفه­ ای ما با استفاده از همین قطعات اورجینال و اصل می­باشد. استفاده از قطعات متفرقه در بسیاری از موارد می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند. به همین دلیل شرکت امداد خودرو تویوتا اقدام به استفاده بهترین قطعات و وارد نمودن قطعات از تولیدکنندگان اصلی آن می نماید.

خدمات و امکانات تعمیرگاه تویوتا

در ابتدا باید بگوییم که تیم امداد خودرو تویوتا خدمات زیادی برای تعمیر و سرویس خودرو شما دارند. برخی از مهم­ترین آن ها به قرار زیر است.

  • عیب­یابی تخصصی و تعمیر در محل توسط تیم حرفه­ای امداد خودرو تویوتا.
  • انجام انواع سرویس­های دوره­ای در محل مورد نظر شما و یا در تعمیرگاه تویوتا هیبرید و تعمیرگاه تویوتا برای انواع مختلف خودروهای این برند.
  • انجام سرویس‌های دوره­ای با انتقال خودرو توسط تیم امداد خودرو تعمیرگاه تویوتا.
  • خدمات دیاگ و عیب ­یابی تخصصی و اصولی به وسیله کارشناسان ماهر و حرفه ای تویوتا.
  • تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای برندهای یاد شده در تعمیرگاه تویوتا.
  • بازدید جلوبندی و میزان فرمان و همچنین تعمیر سیستم اگزوز در محل توسط تیم امداد تویوتا.
  • عیب یابی و تعمیر سیستم خنک کننده موتور توسط امداد خودرو تویوتا و تعمیرگاه تویوتا.
  • عیب‌یابی سیستم برقی خودرو و همچنین بازدید سیستم تهویه خودرو توسط تیم متخصص امداد خودرو تویوتا.
  • تامین قطعات اورجینال و استفاده از قطعات یدکی مناسب در تعمیرگاه تویوتا و امداد تویوتا.

امداد خودرو تویوتا

TOYOTA724.COM

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۵۰۷۴۱۵ –  ۰۹۱۲۳۰۵۵۰۵۳

آدرس :

ورودی شماره یک: تهران، خیابان ولیعصر نرسیده به پل پارک وی جنب سوپر استار خ استقلال مجتمع تمیرگاهی بلک استار ، تعمیرگاه امداد خودرو هیوندای۷۲۴

ورودی شماره دو:تهران، بزرگراه چمران شمال خروجی هتل استقلال، ورودی میهمان، مجتمع تعمیرگاهی بلک استار، تعمیرگاه امداد خودرو هیوندای ۷۲۴

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا