رپرتاژ

مشخصات و امکانات رفاهی اچ سی کراس

در جهان با گسترش جمعیت و نیازهای بشر به پیشرفت و امکانات درهر لحظه دنیا به سمت خلق ایده ها و تولید ابزارهایی برای راحت زیستن سوق پیدا می کند . خودرو یکی از الویت های یک جامعه برای پیشبرد کارهای روزانه می باشد .چین یکی از تولید کننده های  خودرو در جهان است .خودرو اچ ۳۰ کراس یکی از محصولات کشور چین می باشد که در سال ۲۰۱۰ توسط شرک دانگ فنگ در نمایشگاه پکن رونمایی شد . شرکت ایرانخودرو در سال ۱۳۹۵ خودروی اچ سی کراس را وارد بازار ایران کرد و توانست تعداد قابل توجهی از این خودرو را در بازار به فروش برساند .

امکانات رفاهی اچ سی کراس

امکانات رفاهی و ایمنی  اچ سی کراس

خودرو اچ سی کراس دارای امکانات و آپشن‌هایی مانند :

=سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی

=گرم‌کن آینه‌های جانبی، روکش چرمی غربیلک فرمان، سنسور پارک، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت

 =صندلی عقب تاشو، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای فرمان صوتی و بلوتوث هندزفری

= رینگ ۱۶ اینچی و لاستیک با عرض ۲۰۵، اسپویلر

امکانات ایمنی نیز شامل:

ماشین اچ سی کراس دارای ترمزهای ABS با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو یا EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر، قفل میکرو سوئیچی درب‌ها، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سیستم ایزوفیکس و دوربین دید عقب از جمله تجهیزات ایمنی H30 Cross می باشد که تقریباً در سطح همان محصولات داخلی بوده و می‌توان گفت که ایران خودرو چیز جدیدی را به آن اضافه نکرده ‌است .

= ۴ کیسه هوا، قفل اتوماتیک درب‌ها هنگام شروع حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، کروز کنترل، دوربین و سنسور دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد.

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس

همیشه قبل از خرید خودرو وارداتی باید به این نکته توجه داشته باشیم که خودروی که قصد خرید آن را داریم از لحاظ تامین قطعات شرایط مطلوبی داشته باشد . زیرا این مسئله مشکلات فراوانی برای ما چه از لحاظ قیمت قطعات و چه از لحاظ رفایی ایجاد خواهد کرد . برای رفاه خود نیاز به فروشگاهای معتبری داریم که بتوانیم تمامی لوازم یدکی اچ سی کراس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنیم و با کسب اطلاعات می توانیم به این فروشگاها دسترسی و با یک مشاوره دقیق نیازهای خودرو خود را برآورده کنیم .

امکانات رفاهی اچ سی کراس

فروشگاه سون پارت با سابقه واردات و عرضه تمامی  قطعات یدکی اچ سی کراس  با برند اصلی شرکت و پخش انواع  قطعات یدکی خودروهای چینی با  قیمت مناسب و پاسخگویی سریع خدمتگزار مشتریان خود می باشد . قطعات یدکی خودروها را در دسته های موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش می رساند.این فروشگاه در زمینه  فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله بسترن ، هایما ، چانگان و آریو با شماره های ۰۲۱۳۶۰۵۵۹۵۵ و ۰۹۱۰۹۰۱۲۴۹۹  پاسخگوی شما عزیزان می باشد .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا