اخبار خودرو

اولین نگاه به جنسیس GV80

اولین نگاه به جنسیس GV80 – پس از چند عکس تجاری لو رفته که یک ماه پیش به صورت آنلاین منتشر شد، جنسیس اکنون اولین تصاویر رسمی از خودرو شاسی بلند و اسپرت خود یعنی GV80 را منتشر کرده است. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

احتمالا برنامه فروش این خودرو کره جنوبی در ژانویه سال آینده [۲۰۲۱] آغاز می شود.

اولین نگاه به جنسیس GV80

در ادامه اولین نگاه به جنسیس GV80 – این خودرو جدید پلتفرمی مشابه G70 ، G80 و G90 بر اساس چرخ عقب منحصر به فرد برند جنسیس ساخته خواهد شد. اما به طور تمام چرخ محرک استاندارد نیز در برخی از کشور ها نیز فروخته خواهد بود. به هر حال ، “V” مخفف متنوع (versatility)  است.

این طراحی الهام گرفته از GV80 Concept است که در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۷ نیویورک معرفی شده است. این مدل خودرو دارای یک جلو پنجره بزرگ پنج ضلعی با الگوی الماس را دارد که یادآور خودرو G90 است، ضمن اینکه زبان طراحی “Athletic Elegance” نام تجاری این برند را به سطح دیگری سوق می دهد.

نکات برجسته شامل یک کاپوت شارپ و یک جفت چراغ افقی و خطی در جلو است. خطوط دوگانه چراغ از طریق خطوط روی گلگیرها به چراغهای عقب منتقل می شود ، در حالی که گفته می شود الگوی “G-Matrix” که در طراحی چرخ ها ظاهر می شود “الهام گرفته از ارکیده های زیبایی است که در هنگام نور الماس دیده می شود.

در نگاه کلی GV80 با سقف شیب دار یک SUV اسپرت را به نمایش گذاشته است.

اولین نگاه به جنسیس GV80

در داخل خودرو، نقوش الماس بر روی تودوزی صندلی ها همانند سازی شده است ، اما جالب ترین ویژگی داخل خودرو نمایشگر لمسی بسیار گسترده در بالای داشبورد چرمی است. طبق یک مقاله که اخیرا توسط J.D. Genesis منتشر شده است این سیستم یکی از بهترین سیستمهای اطلاعاتی در صنعت خودرو است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا