اخبار خودرو

اولین نگاه به فولکس واگن گلف GTi 2022

اولین نگاه به فولکس واگن گلف GTi 2022 – اولین مدل از فولکس واگن گلف GTi در سال ۱۹۷۵ ساخته شد. ۴۵ سال بعد هشتمین نسل از این خودرو رونمایی شده است. اولین رو نمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه هفته آینده ژنو ( که متاسفانه این نمایشگاه لغو شده است – اطلاعات تکمیلی را در اینجا بخوانید. ) در بخش خودرو های آلمانی صورت میگیرد.

طراحی داخلی و خارجی این خودرو کاملا ساده است. این طراحی با چند طرح متمایز کننده مانند چراغ های جلو به مدل قبلی متمایز شده است. همچنین چراغ های مه شکن در بخش مشبک سپر تعبیه شده است و چرخ ها نیز به سایز ۱۹ اینچ افزایش یافته است.

اولین نگاه به فولکس واگن گلف GTi 2022

در اولین نگاه به فولکس واگن گلف GTi 2022 بیشترین تغییری که در این مدل از خودرو شاهد آن هستیم در زیر کاپوت نهفته است. یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با قدرت خروجی ۲۴۱ اسب بخار ( افزایش ۱۳ اسب بخار ) و گشتاور ۲۷۳ پوند ( افزایش ۱۵ پوند ) میباشد. در بخش انتقال نیر نیز دو آپشن گیربکس ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دوال گلاچ در نظر گرفته شده است.

اولین نگاه به فولکس واگن گلف GTi 2022

این خودرو که پیش تر قرار بود در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود اما با توجه به سیاست های پیش امده کمپانی مذکور به سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا