اخبار خودرو

اولین نگاه به نیسان پاترول ۲۰۲۰

اولین نگاه به نیسان پاترول ۲۰۲۰ – نیسان پاترول میراث یک SUV با طراحی مکعبی و خشن برای جاده های ناهموار است. در تازه ترین اتفاق رونمایی از مدل جدید برای سال ۲۰۲۰ صورت گرفته است، این خودرو از فناوری و آپشن های بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود بهره برده است تا سرنشینان بتوانند ایمن تر و راحت تر باشند. این خودرو در اواخر این ماه در خاورمیانه به فروش می رسد. همراه ایرانی کار باشید …

اولین نگاه به نیسان پاترول 2020

از بیرون، پاترول به روز شده، ظاهری زیبا و صاف دارد. جلو پنجره خودرو V شکل نمایی جدیدی را به خودرو داده است که در قسمت پایی مسطح شده است. فرم طراحی چراغ های جلو به صورت چرخشی است. طراحان با خطوط انحراف باد لبه چراغهای جلو را به لبه چراغ های عقب خودرو وصل کرده اند. نیسان در چراغ های عقب نیز یه صورت چهار ضلعی با لبه های گرد ایجاد کرده است.

اولین نگاه به نیسان پاترول 2020

فضای داخلی

در اولین نگاه به نیسان پاترول ۲۰۲۰ در فضای داخلی خودرو به لطف صندلی های با روکش چرم و دوخت الماسی شکل فضای چم نوازی را ایجاد کرده است و بسیار لوکس به نظر میرسد. نیسان همچنین اظهار داشت است که کابین این خودرو نیز از قبل ساکت تر است. در حال حاضر یک جفت نمایشگر برای در خودرو در نظر گرفته شده است  که در صفحه نمایش بالا نقشه و جی پی اس را نشان میدهد و در نمایشگر پایین اطلاعات خودرو و بخش سرگرمی را به نمایش میگذارد. این سیستم از Apple CarPlay و Android Auto نیز پشتیبانی می کند. مجموعه ایمنی راننده شامل ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار برخورد هوشمند به موجود است.

اولین نگاه به نیسان پاترول 2020

مشخصات فنی

پاترول ۲۰۲۰ مجهز به پیشرانه استاندرد ۴.۰ لیتری V6 است که ۲۷۵ اسب بخار (۲۰۵ کیلووات) و ۲۹۱ پوند فوت (۳۹۴ نیوتن متر) گشتاور دارد. مشتریان می توانند به پیشرانه ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۸ کیلو وات) و ۴۱۳ پوند فوت (۵۶۰ نیوتن متر) گشتاور سفارش دهند. مدل V8 با سیستم تعلیق تطبیقی کنترل حرکتی نیسان در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا