آموزشپیشنهاد سردبیر

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های خلافی خودرو

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استقبال گسترده مردم از گوشی‌­های هوشمند در هر صنعت و خدماتی توجه به توسعه خدمات هوشمند افزایش چشم گیری داشته است. با توجه به سرعت گرفتن امورات زندگی و اهمیت بسیار زیاد صرفه­ جویی در زمان­ اپلیکیشن­ هایی که با ارائه خدمات انجام امورات روزمره را آسان و سریع نمایند به سرعت در میان مردم گسترش می­یابند.

حتما برای شما هم رخ داده که در رانندگی جریمه شوید حال آن که ممکن است از این جرایم با قبض تسلیمی مطلع گردیده باشید یا آن که اطلاعی از آن نداشته باشید. جریمه شدن به خودی خود اتفاقی ناخوشایند است حال اگر پرداخت این جریمه هم زمان بر و سخت گردد موضوع بسیار ناخوشایندتر می­شود. در سال های اخیر با ظهور اپلیکیشن­های موبایل راه حل مناسبی برای انجام امورات روزمره ارائه گردیده است.

خدمات اپلیکیشن‌های خلافی خودرو چیست؟ یکی از خدماتی که این اپلیکیشن‌­ها به مردم ارائه می­دهند استعلام و پرداخت خلافی خودروها بدون مراجعه حضوری و تنها با وارد کردن اطلاعات خودرو می‌باشد. اپلیکیشن­‌های خلافی خودرو باعث سرعت بخشیدن به تسویه حساب خلافی خودرو گردیده­است. حال  آن که امروزه با توجه به افزایش تعداد خودروها و در عین حال افزایش تعداد معاملات خودرو که خود نیازمند استعلام و پرداخت خلافی خودرو می­باشد چنین اپلیکیشنی بسیار ضروری است. و حتما این سوال را از خود پرسیده­اید که بهترین اپلیکیشن­ خلافی خودرو کدام است و چگونه با این اپلیکیشن­ها می توان خلافی خودرو را پرداخت کرد؟

اپلیکیشن‌های خلافی خودرو (قویترین برنامه خلافی خودرو)

با توجه به تنوع بالای اپلیکیشن های خلافی خودرو در این مقاله قصد داریم تا بهترین برنامه خلافی خودرو را معرفی و بررسی نماییم.

۱. ایرانی کار؛ بهترین برنامه خلافی ماشین

اپلیکیشن ایرانی کار، اپ دریافت خلافی خودرو ایرانی کار، با امکانات کامل و امکان استعلام و پرداخت خلافی سریع، ارائه شده است و به جز این، خدمات دیگری نیز به کاربران خود ارائه می دهد. این برنامه خلافی خودرو رایگان به شما امکانات زیادی را ارائه کرده و می توانید در محیط آن از محیط کاربری فوق العاده ای بهره مند شوید.

با دانلود برنامه خلافی خودرو ایرانی کار، طیف وسیعی از خدمات خودرویی مانند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، خرید مجوز ورود به طرح ترافیک، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، اشتراک و درخواست امداد خودرو سیار، خرید اقلام مصرفی خودرو مانند روغن و فیلتر، خرید لوازم یدکی و قطعات جانبی خودرو، خرید بیمه بدنه و شخص ثالث و …، را در اختیار شما می‌گذارد.

اپلیکیشن ایرانی کار

لینک دانلود: https://iranecar.com/blog/landing/apk/

۲. قبضینو؛ نرم افزار خلافی خودرو

 قبضینو یک برنامه پرداخت خلافی خودرو کاربردی است که بسیاری از فعالیت­های مربوط به خودرو اعم از  استعلام تخلفات رانندگی خودرو و موتورسیکلت، آخرین وضعیت گواهینامه، نمره منفی، وضعیت پلاک­ها، استعلام کارت و سند خودرو، نوبت دهی اینترنتی شماره گذاری، گزارش تخلف حمل و نقل عمومی و شماره­گذاری اینترنتی به وسیله آن قابل انجام است.

در این برنامه استعلام خلافی برای استفاده از سرویس استعلام و مشاهده جرائم رانندگی، کاربر باید شماره بارکد پشت کارت ماشین را در بخش ارائه شده در اپلیکیشن ارائه دهد تا لیست جرایم رانندگی، مبلغ جریمه، زمان و مکان وقوع جرایم و نوع جریمه ( تسلیمی، دوبرگی، الصاقی) را مشاهده نماید. برای پرداخت جریمه رانندگی با قبضینو نیازی به شناسه قبض جریمه و شناسه پرداخت خلافی وجود ندارد و تنها با استفاده از بارکد ۸ یا ۹ رقمی پشت کارت ماشین خود می‌توانید استعلام و پرداخت خلافی را انجام دهید. این اپلیکیشن همچنین قابلیت چاپ و اشتراک­گذاری رسید قبض ها را نیز دارا می­باشد. در این اپلیکیشن در صورت برخورد به مشکل و نیاز به راهنمایی کاربر می تواند با پشتیبانی تماس گیرد.

قبضینو

دانلود برنامه خلافی خودرو قبضینو:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.ayantech.ghabzino

۳. خودرویار، برنامه استعلام خلافی خودرو

با این برنامه گرفتن خلافی شما می­توانید به راحتی و در هر زمان، تخلف‏های راهنمایی و رانندگی مانند جریمه‏های خلافی خودرو را بصورت رایگان استعلام بگیرید و آنها را همراه با جزئیات کامل در برنامه مشاهده کنید. همچنین  قبوض جریمه به راحتی به کمک درگاه معرفی شده توسط پلیس راهور بصورت امن و آسان قابل پرداخت است.

امکانات خودرویار:

  • استعلام خلافی خودرو بصورت اینترنتی با نمایش جزییات (رایگان) و پیامکی
  • دریافت قبض خلافی شامل شناسه قبض، شناسه پرداخت و مبلغ
  • نمایش جدول کامل نرخ تخلفات جرائم رانندگی و مبالغ جریمه
  • استعلام نمره منفی گواهینامه
  • نگهداری و امکان نمایش آخرین خلافی استعلام شده در برنامه بدون نیاز به اینترنت
  • امکان پرداخت درون برنامه­­ای جهت پرداخت­های ایمن و آسان با استفاده از درگاه پرداخت پارسیان
  • ثبت خودکار رسید پرداخت به همراه شماره پیگیری پس از پرداخت جرایم خلافی
  • تاریخچه پرداخت (نگهداری از سابقه کلیه پرداخت‏ها از جمله: شناسه قبض پرداختی، شناسه پرداخت، کد پیگیری، شماره مرجع، تاریخ پرداخت، شماره فاکتور
  • پشتیبانی از کدهای ۹ رقمی زیر بارکد کارت خودرو در هنگام استعلام خلافی
  • ذخیره کدهای مورد نیاز برای استعلام و عدم نیاز به ورود مجدد
  • امکان چاپ و خروجی انواع گزارشات برنامه با فرمت pdf

دانلود برنامه خلافی خودرو خودرویار:

https://cafebazaar.ir/app/com.serendip.khalafi

همین طور بخوانید: آیا استعلام خلافی خودرو با کد ملی میسر است؟

۴. لیست، برنامه جریمه خودرو

اپلیکیشن لیست، جزئیاتی دقیقی از جرایم رانندگی را به کاربران خود ارائه می­دهد. این برنامه سه قابلیت مختلف دارد. اولین قابلیت برنامه مربوط به استعلام خلافی خودرو است. کاربران می‌توانند به راحتی توسط این اپلیکیشن به جزییات تخلفات خود دسترسی داشته باشند. این جزییات شامل شرح، نوع، محل و تاریخ تخلف می‌شود. همچنین میزان جریمه نیز قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانید به راحتی از طریق این برنامه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نمایید.

یکی دیگر از قابلیت­های کاربردی ارائه شده توسط برنامه لیست کامل خلافی خودرو مربوط به استعلام تصادفات رانندگی می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند از جزییات تصادفات خود توسط این اپلیکیشن استعلام خلافی خودرو آگاه گردد و به اطلاعاتی از قبیل تاریخ، محل، نوع و علت تصادف دسترسی داشته باشد. نمایش نمره منفی گواهینامه جزو دیگر قابلیت های برنامه لیست است و کاربران می‌توانند به راحتی تعداد تخلفات و نمره منفی گواهینامه خود را توسط این برنامه مشاهده کنند.

امکانات برنامه استعلام خلافی خودرو لیست:

  • امکان اطلاع از جزییات دقیق جرایم رانندگی
  • امکان استعلام تصادفات
  • نمایش نمره منفی گواهینامه
  • امکان پرداخت جریمه

در حال حاضر برای مدتی این برنامه برای خلافی ماشین از حالت انتشار عمومی خارج شده است.

از دست ندهید: کد تخلفات رانندگی

۵. فرمون، اپلیکیشن پرداخت خلافی خودرو

اپلیکیشن فرمون یکی دیگر از اپلیکیشن­های استعلام خلافی خودرو است که امکانات قابل توجهی را به کاربر خود ارائه می­دهد.

ویژگی­های اپلیکیشن فرمون:

  • این اپلیکیشن تنها مختص به کاربران یک شهر یا منطقه نیست و برای تمام افراد کشور کاربرد دارد،
  • امکان پرداخت راحت و سریع خلافی ها بدون نیاز به ارسال پیامک،
  • نمایش سرعت آنی ماشین در حال حرکت با استفاده از GPS و هشدار به کاربر در صورت عبور از سرعت مجاز،
  • راحتی کاربر در استفاده از ویژگی­های برنامه بدون طی کردن مراحل پیچیده یا ارائه اطلاعات غیر ضروری،
  • اعتبار محتوای اپ با استناد به سایت راهور به عنوان مرجع، و کافی بودن محتوی برای جلب رضایت کاربران،
  • مشاهده دوربین های کنترل سرعت، کنترل ترافیک، دوربین های زوج و فرد در نقشه،
  • امکان تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت،
  • امکان تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به محدوده طرح ترافیک،
  • امکان تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین زوج و فرد،
  • استفاده از بارکدخوان جهت سهولت در دریافت خلافی خودرو،
  • طراحی گرافیکی مناسب و تعامل آسان کاربر.

اپلیکیشن فرمون

این برنامه استعلام خلافی خودرو از لینک زیر قابل دانلود است:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vada.newfarmoon

۶. خلافیتو

خلافیتو اپلیکیشن خلافی خودرو برنامه رایگان برای گرفتن خلافی  است. این اپلیکیشن بدون استفاده از سرویس­های ارزش افزوده و هیچ گونه تبلیغی جریمه ها را نمایش می­دهد و امکان پرداخت آنها را فراهم می­سازد.

مراحل استفاده از خلافیتو:

  1. اپلیکیشن خلافیتو را دانلود و نصب کنید.
  2. دکمه باز کردن برنامه را فشار دهید تا اپلیکیشن اجرا شود.
  3. کدی که پشت کارت ماشین زیر بارکد نوشته شده است را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  4. دکمه بررسی کن را فشار دهید.
  5. کد کپچایی که روی صفحه نمایش داده شده است را در کادر بنویسید.
  6. دکمه نمایش خلافی را بزنید تا لیست تخلفات تان نمایش داده شود.
  7. روی مبلغ جریمه مورد نظرتان کلیک کنید.
  8. برای واریز هزینه تخلف دکمه پرداخت را بزنید.
  9. پس از انتقال به سایت بانک با استفاده از رمز دوم پویا کارت خود خلافی خود را پرداخت نمایید.

این برنامه را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید:

https://dl.androidha.com/app-store/Khalafito_v5.1.1.apk

از دست ندهید: کم کردن خلافی خودرو ؛ چطور مبلغ جریمه ماشین را کم کنیم؟

۷. دیجی پی

اپلیکیشن رایگان دیجی‌پی این امکان را  می‌دهد فارغ از زمان و مکان تنها با چند کلیک ساده استعلام جریمه‌ ماشین خود یا هر ماشین دیگر را بگیرید. برای این کار تنها به شماره‌ی پلاک ماشین نیاز دارید. تمامی مراحل پرداخت جریمه خودرو در اپلیکیشن دیجی‌پی به زبان ساده و روان توضیح داده شده است تا شما به‌راحتی از آن استفاده کنید تا از استعلام خلافی خودرو به‌صورت حضوری خلاص شوید. با کمک دیجی‌پی فرآیند زمان بر استعلام و پرداخت خلافی خودرو به کاری ساده تبدیل می­شود و کاربر می­تواند در لحظه خلافی خود را صفر کند و رسید الکترونیک پرداخت خود را دریافت نماید. همچنین این اپلیکیشن سوابق تراکنش و پرداخت‌ها را به‌صورت کاملاً خودکار ذخیره می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را دریافت کنید.

شیوه استفاده از اپلیکیشن دیجی پی:

برای استعلام جریمه خودرو از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی، باید به بخش «استعلام جریمه» بروید و شماره‌ی خودروی خود را وارد و گزینه‌ی استعلام را انتخاب کنید. پس از این کار صفحه‌ی جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود که شامل تمامی جریمه‌های شما است. در این قسمت می‌توانید اطلاعات مربوط به تاریخ جریمه، نوع جریمه، مبلغ جریمه و شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت و برای پرداخت آن‌ها اقدام کنید.

برای پرداخت آن‌ها از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی دو گزینه‌ی پرداخت با کیف پول و پرداخت با کارت بانکی وجود دارد. با پرداخت از طریق کیف پول، هزینه‌ی مربوطه از اعتبار شما در اپلیکیشن دیجی‌پی کم می‌شود. برای پرداخت به‌وسیله‌ی کارت بانکی به اطلاعات و مشخصات محرمانه‌ی کارت بانکی خود نیاز دارید.

این اپلیکیشن را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید:

https://www.mydigipay.com/download/

۸. پدال

با استفاده از این اپلیکیشن می­توانید ‏بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات پلیس، خلافی خودرو و موتورسیکلت خود را استعلام کنید و به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

‏در این برنامه علاوه بر امکان استعلام میزان مبلغ کل جرایم خودرو ، زمان و محل تمامی تخلفات به صورت تفکیک شده درج گردیده و علت ثبت تخلف قابل رویت است.

امکانات اپلیکیشن پدال:

  • استعلام تصادفات،
  • ‏‏استعلام وضعیت پلاک فک شده،
  • ‏ ‏استعلام نمره منفی گواهینامه،
  • ‏‏استعلام وضعیت راه­ها،
  • ‏‏پلاک یاب،
  • ‏‏قیمت خودرو داخلی و وارداتی ،
  • ‏‏لیست نرخ جرایم،
  • ‏‏جدول نمره منفی،
  • ‏‏پرداخت قبوض،
  • ‏‏خرید شارژ ،
  • ‏‏استعلام خلافی پیامکی.

این اپلیکیشن از لینک زیر قابل دانلود است:‏

https://myket.ir/get/app?packageName=ir.programmerplus.khalafi

۹. خلافی ماشین

اپلیکیشن خلافی ماشین یکی از جدیدترین اپ هایی است که به این حوزه اضافه شده و خدمات مختلفی در حوزه جرایم خودرو و پرداخت آن ها ارائه می کند.

در این اپلیکیشن خدمات زیر ارائه می‌شود:

  • استعلام خلافی خودرواپلیکیشن خلافی ماشین
  • دریافت قبض خلافی شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت
  • پرداخت قبض خلافی ماشین
  • جدول جرایم رانندگی و مبالغ جریمه برای شهرها، روستاها و …
  • استعلام نمره منفی خودرو
  • جدول نمره منفی برای ماشین های سبک و سنگین

جمع بندی

در این مقاله سعی بر این بود که ماهیت ظهور اپلیکیشن خلافی خودرو شرح داده شود و همچنین پربازدیدترین اپلیکیشن­های خلافی خودرو معرفی گردند. در نهایت باید این نکته را در نظر گرفت که تمامی این اپلیکیشن­ها در زمینه استعلام خلافی خودرو تقریبا مشابه یکدیگر عمل کرده و تفاوت آن­ها در توانایی پرداخت خلافی و همچنین سایر امکانات جانبی موجود در اپلیکیشن می­باشد.

همین طور بخوانید: استعلام معاینه فنی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا