اخبار خودرو

بازگشت فولکس واگن تایپ ۲ با سیستم نوین

بازگشت فولکس واگن تایپ ۲ با سیستم نوین – EV West یک شرکت مستقر در کالیفرنیا که متخصص در تبدیل و نگهداری وسایل نقلیه الکتریکی است اخیراً به ساخت خودرو برقی فولکس واگن تیپ ۲ محصول سال ۱۹۷۲ اقدام کرده است. این شرکت این کار را با نام Project e-Bus ظروع کرده است و برای این کار نصب پیشرانه e-Golf را برای ایجاد نیرو در مدل های کلاسیک فولکس واگن قرار داده است. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

بازگشت فولکس واگن تایپ 2 با سیستم نوین

به طور خاص ، EV West یک Volkswagen e-Golf 2017 را با موتور الکتریکی ، باتری ۳۵.۸ کیلووات ساعت تجهیز کرده است و اکثر قطعات مکانیکی حذف شده است. تمامی این بخش های الکتریکی را در محفظه عقب اتوبوس که قبلاً توسط موتور چهار سیلندر ۶۰ اسب بخار هوا خنک بود جایگزین کرده است.

بازگشت فولکس واگن تایپ 2 با سیستم نوین

خودرو e-Golf با پیشرانه  VW e-Bus با شارژ کامل قادر است ۲۰۱ کیلومتر را بپیماید. واحدهای باتری توسط محفظه های ساخته شده سفارشی تقویت شده و ضد حریق میباشد که در زیر صندلی های جلو و جایی که مخزن سوخت قبلاً در آن قرار داشت قرار گرفته است. درگاه شارژ دقیقاً همان جایی است که انتظار دارید از آن قسمت نازل سوخت قرار بگیرد.

بازگشت فولکس واگن تایپ 2 با سیستم نوین

در ادامه مقاله بازگشت فولکس واگن تایپ ۲ با سیستم نوین – این پیشرانه، پیشرانه تک واحدی میباشد که انتقال قدرت را توسط موتور الکتریکی AC قدرت خروجی ۱۰۰ کیلوواتی را تولید میکند. سیستم انتقال سرعت یک سرعته میباشد.بیشتر ویژگی های دیگر اساساً بدون تغییر باقی مانده است. تنها قسمتی که در بخش داشبورد تغییر کرده است اضافه شدن سنج میزان باتری میباشد.

بازگشت فولکس واگن تایپ 2 با سیستم نوین

متأسفانه این خودرو خاص برای فروش عمده نیست، اما صاحبان ون های کلاسیک فولکس واگن می توانند با شرکت هایی مانند EV West تماس بگیرند تا بتوانند با پرداخت مبلغی خودرو خودر را تبدیل کنند.

در مورد e-Golf ، به زودی تبدیل به یک نوع کلاسیک خاص خود خواهد شد زیرا این خودروساز آلمانی در حال پایان دادن به تولید این خودرو است تا بر روی راه اندازی وسایل نقلیه برقی نسل بعدی خود از جمله ID.4 و ID.3 تمرکز کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا