اخبار خودرو

بازگشت لندروور دیفندر، با قدرت بیشتر

پس از ماهها پیش بینی، Land Rover Defender جدید امروز در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۹ فرانکفورت اولین رونمایی بزرگ خود را انجام داد. یک انتخاب برتر برای سفرهای برون جاده ایی به مدت هفت دهه میباشد. بدنه این SUV با استفاده آلومینیومی D7x طراحی شده، برای مقابله با شدیدترین ناهمواری های زمین و شرایط محیطی میباشد.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

از لحاظ ظاهری، دیفندر در اولین نگاه فوراً به عنوان یکی از اعضای خانواده لندروور شناخته می شود، کماکان طراحی این خودرو به صورت مکعبی و جعبه شکل است.  طراحی های صورت گرفته باعث شدهاست که زاویه دید نزدیک و زاویه خروج به ترتیب ۳۸ و ۴۰ درجه باشد.کمکان درب عقب خودرو به کنار باز میشود و لاستیک یدکی در بیرون از خودرو نسب شده است، این سنت همیشگی لندروور است.

نسخه Defender X با گلگیرهای سیاه و برجسته است. برای اولین بار در لندروور میتوان از یک لایه ساتن محافظ رنگ در این خودرو سفارش داد. مجموعه ای از طرح های ۱۲ چرخ در دسترس است ، از رینگ های فلزی با فشار ۱۸ اینچی با رنگ سفید تا آلیاژهای ۲۲ اینچی لونا.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

لندروور Defender با چرخ های بلند با ۵ صندلی در چهار حالت کلی (اکسپلورر ، ماجراجویی ، کشور و شهری) و با گستره زیاد ۱۷۰ قلم لوازم جانبی جداگانه برای فروش در دسترس است ، در همین حال،Defender 90 با پنج صندلی استاندارد ارائه می شود. یک گزینه سقف پارچه تاشو با طول کامل که به مسافران ردیف دوم اجازه می دهد تا در هنگام سافاری لذت ببرند.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

فضای داخلی Defender ترکیبی فوق العاده از ناهمواری ها و ظرافت هاست. دارای عناصر ساختاری بسیار زیبا با تریم چرم  و چوب میباشد. در بخش مرکزی کنسول یک سیستم سرگرمی جدید ۱۰ اینچی با نام POTI Pro موجود است. سیستم پشت آمپر یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میباشد که اطلاعات را برای راننده به نمایش میگذارد. لندروور برای مشتریان خود لیست بلند بالایی را برای تریم خود در نظر گرفته است که در هنگام سفارش میتوان سفارش دهد.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

لندرور دیفندر همچنین از سیستم تنظیم ارتفاع جدید با نام  [Terrain Response] با سنجش واید، یک گیربکس دو سرعته ، دیفرانسیل مرکزی قفل شونده و دیفرانسیل عقب قفل فعال بهره می برد. فناوری های پیشرفته All-Terrain Control Control و ClearSight Ground View نیز در این خودرو بکار رفته است تا رانندگان را در شرایط سخت در خارج از جاده پشتیبانی کند و انحرافات را از بین ببرد و با استفاده از صفحه لمسی مرکزی ، مناطق دید کور را مستقیماً در جلوی وسیله نقلیه نشان می دهند.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به حداکثر میزان بار ۹۰۰ کیلوگرم، بار سقفی استاتیک  ۳۰۰ کیلوگرم، ظرفیت بکسل ۳،۷۲۰ کیلوگرم اشاره کرد. در مورد پیشرانه ، مشتریان دو گزینه دارند: چهار سیلندر توربو با ۲۹۶ اسب بخار و پیشرانه بعدی ۶ سیلند و یک فن آوری ترکیبی و توربو ب قدرت خروجی ۳۹۵ اسب بخار است. در پیشرانه اولی ظرف ۸.۱ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر و در دومی ۶.۱ ثانیه انجام می دهد.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

وسایل بسیار پیشرفته تر و ابزارهای راهنمایی رانندگی جزئی از این ترکیب هستند اما به دلیل اینکه هنوز مورد تست قرار نگرفته است، اطلاعات آنها نیز منتشر نشده است.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

لندرور Defender 110 که در اسلواکی ساخته شده است ، در بهار آینده به بازار عرضه می شود. در حالی که Defender 90 در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می شود. قیمت این خودرو در حالت پایه ۶۵۳۰۰ دلار و برای Defender X به ۹۳،۶۰۰ دلار می رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا