اخبار خودرو

بازگشت هامر با پیشرانه کاملا برقی

بازگشت هامر با پیشرانه کاملا برقی – جنرال موتورز امروز به طور رسمی اعلام کرد که خودروی با پیشرانه تمام برقی به زودی معرفی میکند. این خودروساز در آگهی با عنوان “انقلاب آرام” ، وانت Hummer EV را در طول تبلیغات مسابقه سوپر بال آمریکای روز یکشنبه معرفی خواهد کرد.

در این خودرو دیگر خبری از موتورهای بزرگ و بنزین سوز نیست. این بار با یک شاسی بلند ۱۰۰ درصد برقی طرف خواهیم بود. از مشخصات اولیه میتوان به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار، ۱۱.۵۰۰ پوند فوت گشتاور و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در سه ثانیه اشاره کرد.

طبق گزارش ها، جنرال موتورز بیش از ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است تا رقیب مستقیم تسلا سایبرتراک شود. اولین نمایش عمومی برا این خودرو در تاریخ ۲۰ مه امسال برگزار خواهد شد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، GMC Hummer برقی در میشیگان در کارخانه مونتاژ دیترویت جنرال موتورز ساخته می شود ، که با تغییر ۲.۹ میلیارد دلار سرمایه گذاری برای انتقال از تولید منظم به تولید EV استفاده می شود. پیش بینی می شود تحویل این خودرو تا پایان سال ۲۰۲۱ یا تقریباً همزمان با تحویل خودرو تسلا سایبرتراک آغاز شود.

بازگشت هامر با پیشرانه کاملا برقی

متأسفانه، جزئیات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده است. اما به جرات می توان گفت مدت زیادی است که جنرال موتورز چنین شاسی بلند مهیج را ارائه کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا