اخبار خودرو

برای دیدن فولکس واگن، با آرم جدید آماده شوید.

همانطور که اطلاع دارید نمونه جدید خودرو فولکس واگن قرار است در نمایشگاه ID.3 آلمان رونمایی میشود. این نمایشگاه در ۱۰ سپتامبر واقع در شهر فرانکفورت برگزار میشود. پیش بینی میشود که این خودرو نیز مانند بیتل و گلف محصول انقلابی باشد. این خودرو قرار است یک خودرو تمام برقی باشد.

این اولین خودرو تازه رونمایی شده در نمایشگاه فرانکفورت نیست، اما قرار است اولین خودرو باشد که با لوگو جدید این کمپانی معرفی و در معرض دید عموم قرار گیرد. این بخش جدید استراتژیک شرکت فولکس واگن است از زمان نمایشگاه “دیزل گیت” چهار سال پیش استارت خورده بود. این استراتژی جدید کمپانی صرفا به بحث پلتفرم خودرو محدود نمیشود، بلکه برای به روزرسانی کانسپچوال و اسپرت کردن جهت جوان پسند کردن خودرو را نیز گرایش دارد.

فولکس واگن ادعا کرده است که خودرو جدید قرار است هم در طراحی و هم در بحث ارتباط با کاربر [راننده] بهتر از قبل باشد. هدف از این عمل ارائه تجربه جدید، مدرن و جذاب برای مشتری است. زبان طراحی این خودرو کاملا جدید بود و طراحی این خودرو کاملا جسورانه، رنگارنگ به همراه گجت های پیشرفته میباشد. Jochen Sengpiehl مدیر ارشد بخش بازرگانی فولکس واگن اعلام کرده است: ” به عنان یک اصل کلی، مقصد نهایی این پروژه یک شو تبلیغاتی منحصر بفرد نیست” در ادامه گفت: ” این پروژه برای پویا کردن و سرزنده شدن سبد خرید مشتریان ماست “

پلتفرم خودرو و علامت تجاری که قرار است ارائه شود از طراحی ساده بهره‌مند میشود. این همه ماجرا نیست، بلکه فولکس قرار است یک ساند لوگو [صدایی که زمانی نمایش لوکو در تبلیغات دیداری پخش شود] جدید نیز رونمایی کند. تمامی این تغییرات از ابتدای سال ۲۰۲۰ به صورت مرحله به مرحله صورت میگیرد. به طور کلی قرار است ۷۰,۰۰۰ لوگو در ۱۰,۰۰۰ نمایندگی ۱۷۱ بازار تغییر کند.

 

نمایشگاه خودرو فرانکفورت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا